nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 jeg skal lage konfekt, og oppi der skal jeg ha fløte. den skal hverken kokes eller varmes, bare blandes med de andre ingrediensene... betyr det da at konfekten går ut på dato når fløta går ut? eller får den lenger holdbarhet når den blandes med noe?
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jeg tror hvertfall at det skal oppbevares kaldt. Hva står det i oppskriften? Pleier å stå hvor lenge de holder..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Peppermyntekonfekt: 1/2 dl fløte ca 500g melis 1/4 ts tragant (fra apotek) ca 1 eggehvite peppermynteolje (også fra apotek) Bland fløte, melis og tragant. Tilsette eggehvite og kna til blandingen er jevn. Smak til med peppermynteolje, og trill ut til små kuler. Trykk disse flat med mandel eller sjokoladebit på toppen
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 3-4 uker i kjøleskap kanskje? Pleier å være minst 3 uker om slike ting oppbevares kaldt hvertfall
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 nå har jeg laget de, så vi får se da. fløta går ut den 17 nemlig... takk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå