LaMegSpire Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hører ikke til dette trimesteret før om ei uke, men prøver meg med et spørsmål her i dag... Gutten min "sparker" på venstre og høyre side av magen samtidig. Kan ikke forstå hvordan han ligger da? Begynner nesten å lure på om det kan være flere der inne. Jeg lurer litt på om han ligger med hodet nede, og sparker på den ene siden, og bokser på den andre siden. Det må i såfall være veldig upraktisk stilling. Eller sprer han bena og sparker på begge sidene? Eller er det rumpa som dytter på den ene siden samtidig som han sparker på den andre? (får ikke følelsen av at det er noe så stort som rumpa som "sparker".)Sparker de med begge bena sammen, tro? eller en og en? Skulle så gjerne ha visst hva han driver med der inne.. artig er det i hvertfall:)
Afrodite´71 Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hei Jeg var hos jordmor forrige uke da jeg var 36 uker på vei. Da hun kjente etter hvordan ungen lå, fant hun kun én fot på høyre side. Nå har jeg hatt en del ultralyder, så jeg vet at han burda ha to. Etter en stund fant hun den andre da den åpenbarte seg selv på venstre side. Gutten lå nemlig og sprikte med bena og tok to gode spenntak i ribbena på begge sider samtidig. Ikke rart det gjør vondt når han sparker! Så for å svare på spørsmålet ditt; Ja. Vet ikke om alle gjør det, men personlig går jeg visst med en framtidig akrobat i magen!
TinaP Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Husker fra den tiden at han sparket på begge sider, men om han brukte bena på den ene siden og hendene på den andre, det vet jeg ikke. Er nå i uke 36 og det er ikke like mye spark, mest bevegelser der han vrir seg rundt og strekker seg.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Jeg var hos jordmor for noen dager siden og da fant hun ut at han ligger med hodet ned og føttene ut mot den ene siden. bevegelse på begge sider, og har lange trodd at det var hender og føtter jeg kjente, men det er nok heller rumpe og føtter, for han stikker rumpa ut under høgre ribbein og føttene ligger litt nedenfor venstre ribbein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå