Gå til innhold

Til de som bekymrer seg for at de har liten mage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har syntes magen har vært så liten denne gang, var mye større sist. Mange som har kommentert det også. Var hos jm i dag, og om magen er liten er livmora stor:) Den lå helt øverst i overgangen grønt til hvitt i sf mål skjemaet. Så nå tenker jeg bare at jeg er jo heldig som ikke har så stor mage, men fortsatt så er livmora stor og har god plass. Alt blir jo tyngre jo større magen er! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, så lenge babyen har det bra er det vel det som teller..:-) Jeg var megastor når jeg fikk jentene mine (4 og7 år) og det vistes nesten ikke når jeg fikk gutten som nå er ett år.. men nå er nr 4 på vei , er 15 uker på vei nå og det vises godt... så det er nok litt forskjellig fra gang til gang...

Skrevet

Ja, det er jo ikke dumt å være mageløs. Men hadde trodd den skulle ha kommet nå. Er 21 uker på vei og ingen mage å skryte av - annet enn om kvelden, men det er bare luft :-(

Hadde trodd magen skulle komme litt før nå som jeg venter nr. 2, men den gang ei. Får trøste meg med at jeg i alle fall ikke trenger å kjøpe nye klær med det første. Og så får jeg ønske meg en liten babymage i julegave :-)

Skrevet

Jeg har så vidt begynt å få mage nå i uke 24, bekymrer meg ikke noe for det. Har også høye SF-mål, så det har ingenting med hvor stor mage man har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...