nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 driver og baker til jul, og under all vasking har det kommet vann inni den delen som holder vispen oppi bakebollen, og jeg finner ingen som helst måte å få vannet ut.... den lekker litt, for jeg fikk ett par dråper på meg da jeg fiklet med den, men det er mye vann igjen... hjelp?
It's all about me Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Den går ikke å åpne, jeg bare rister og rister til det ikke kommer mer vann og lar den tørke åpent. Teit patent det der, men det er vel også det eneste negative....tror jeg )
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 da gjør vi det visst på samme måte :-p drittsak assa! men ellers er jeg veldig fornøyd med den )
It's all about me Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Det spruter jo ting opp på den også, så den må jo vaskes. Har sett en med lik maskin som ikke har vasket den på samme måte, og når den ristes kommer det svarte flak ut. ÆSJ.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 ææææsj!!!!! da er det bedre med litt vann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå