Rotekoppen88 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Fikk en veldig trist nyhet nettopp at ei god arbeidskollega av meg som har termin i slutten av uken mistet i helga, hun var på ul på tors og da så alt bra ut (ekstra vekt kontroll) og nå plutselig er alt borte. hvordan kan dette egentlig skje, det er jo så si et fullkommet barn som ligger der den siste uka.... Er så ufattelig trist her jeg sitter....
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Det er trist ja, ei på jobben min mistet babyen sin på termindatoen sin for mange år siden, dette var hennes første barn, hun har nå 2 barn til men fy så trist det måtte være å miste babyen sin.
celodi Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Så grusomt!!!! Får så vondt av alle som opplever slike ting!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Så trist! Priser meg lykkelig for at jeg har 2 barn!!
haater husarbeid Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Har to vennepar som har opplevd dette. Med det ene var det et tvillingpar der den ene rett og slett var for liten og svak til å overleve. Hos det andre paret var det gr.B streptokokker. Tror ikke vi engang kan forestille oss hvor fælt dette er.......og selv om de får flere barn, så glemmer de aldri det de mistet...
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Jeg hadde også de streptokokkene, men fikk heldigvis antibiotika 1 uke før termin, og pencilin når jeg fødte. Skumle saker Håper jeg aldri trenger og oppleve og miste et barn :S
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Er forferdelig meningsløst at sånt skjer :-( Har to venninner som har opplevd å miste rett før termin - grusomt!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 Huff, det må være helt grusomt, kan ikke forestille meg det... Det er jo en helt ferdig baby, han bare fødselen startet før dette skjedde,så hadde de kanskje nå sittet med helt friskt barn, stakkars folk..
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 Det må vera heilt for jæ....., eg kjenner følelsen for 14 dagar før velsa blei født så kjente eg ikkje liv i magen uansett kva eg gjorde. Var ganske redd når me kjørte til sjukehuset. Heldigvis så var alt i orden, eg kjente bare bitte små bevegelsar, ikkje noko ein kan karaktrisere som spark når dei er så store. Mannen minvar på kurs på jobb så han fikk eg ikkje tak i, ringte veninna mi og lurte på om ho kunne komma til meg NÅ!! Ho skjønte ingenting stakkar, men da hadde me barnevakt til guttungen. Trur aldri eg har vert så glad for å høre det velse hjerte slå som den gongen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå