Gå til innhold

bli slank igjen etter fødselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jobb som gjør at jeg er avhengig av å få tilbake figuren min så fort som mulig etter fødselen, har sett modeller på tv røyke for å holde forbrenningen oppe eller dempe sultfølelse eller noe. Funker dette? Er det noen som har prøvd sånn forbrenningste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har kommet en ny og revolusjonerende slankemåte:

Spis sunt, regelmessig og tren!

Skrevet

jaa... men jeg kan vel ikke trene så innmari mye hvis jeg skal amme og sånn?

Skrevet

Vel, du burde ikke røyke så "innmari mye" hvis du skal amme heller.

Idiotisk innlegg.

Skrevet

Kjøp deg en liten tredemølle eller lignende om ha foran tv'n, gå på den mens baby'n sover.. Ikke bruk bil, ta med vogna ut og spaser dit du skal. Slet med overvekt og latskap selv før, og prøvde fedon-diett i noen uker, og da raste kiloene av. Er ikke så mye som skal til, bare pass på hva du putter i deg, og ikke sitt stille hvis du ikke absolutt må.

Og før guds skyld (eller i hvertfall ungens); ikke røyk! Hvis jeg har greid å slutte, greier du å la vær å begynne.

Skrevet

Røyking kan faktisk føre til at fett setter seg på magen framfor hofter og lår..Ikke så attraktivt det heller. Mitt tips: tren mye styrke (muskler forbrenner fett) spis hver 3. time (smått og sunt!!!)

Jeg har røyka i mange år og var ikke noe tynnere enn endre folk alikevel:) Først etter at jeg hadde slutta klarte jeg å trene skikkelig!

Skrevet

Harregud kan jo ikke fortsette å røyke pga en ikke il legge på seg.En ting er hvis man er så avhening at en ikke klarer å slutte

Spis lite..ofte og gå tur hver kveld.

Skrevet

du kan jo kaste opp maten eller slutte å spise??? like dumt som å begynne å røyke for å bli slank...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...