Gå til innhold

Gleder, og gruer meg til jul :(

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skal til svigers i år, de har flyttet fra et stort hus, til en liten leilighet i sentrum, på 90 kvm.

Der blir vi altså 8 stk, pluss sønnen vår. Og alle har jo selvsagt en mening om han så fort han åpner "snakketøyet". Enten har han vondt i magen (klassiker), eller så er han sulten, trøtt, ditten og datten... eg blir matt!!!!

Jeg har sagt til sambo at han MÅ si fra om de begynner og stresse med mini, men han tør ikke.... og jeg føler ikke at det er mitt ansvar, det er jo tross alt hans familie...

MEN, på den andre siden gleder jeg meg masse til og få bli med til sambo sin hjemplass, og se hvor han er fra, og ikke minst feire julen sammen med han, og hans familie! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det holder med en liten kommentar; vet dere, jeg er sammen med mini hver dag jeg, det går nok greit i kveld og skal dere se. Da holder de nok munn, og du har ikke vært frekk. God jul, gleder meg voldsomt :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, den var god! :o) Kanskje jeg skal prøve meg på den ;o)

Skrevet

Oi, hørtes ut som min svigerfamilie. De stresser og styrer med ham, prøver å leke med ham når han er grinete og trøtt, stresser hvis han skriker, og kommenterer påkledningen hannes HELE TIDA (de tror han fryser uansett hva jeg har på ham).

Min plan er å ikke svare når de kommenterer, og gå en tur på soverommet med lillegutt hvis det blir for mye mas. Da skjønner de nok at det er litt for mye.

Skrevet

Huff, her også. Sutrer hun litt har hun enten kolikk (nei, absolutt ikke!) eller så får jeg henne tilbake med beskjed om å gi henne mat! *sukk*

Svigers altså.....

Sist vi var der viste jeg at hun var småsulten når vi kom. Men svigermor tok henne opp å pratet med henne. Hun var våken og blid. Startet å sutre litt, men jeg tenkte jeg ikke skulle rive henne ut av armene med en gang. Plutselig setter hun i -da er det nok. Så jeg tar henne for å gi henne mat. Da sier damen "må det komme tårer før du tar hintet?" *Sukk*

Det er mye rart en får høre fra andre. Men det er vell kanskje mye rart vi har kommentert hos andres baby`er som ikke har vært riktig?

Uten å tenke over det?

Mamma er av den gamle sorten. Enda hun er ungdommelig ellers.

Pia er 2mnd, og hun mener hun bare skal ligge i et teppe på armen. Hver gang jeg kommenterer et eller annet, får jeg høre at det er det hun bør gjøre.

Skrevet

en ting jeg stusset litt på,svar meg om du vil:-)

har du ikke vært på hjemmstedet til samboeren din som du har barn med ennå??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...