Gå til innhold

Noen som har fridd til gubben på skuddårsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo skuddår til neste år. Og har vurdert det litt. Men egentlig så har han sagt at han ikke vil gifte seg. Kanskje hinte litt før jeg evnt. gjør det. Er jo trist hvis han sier nei. Må kanskje bare godta at jeg ikke blir gift. Er ikke så viktig for meg. Det er mest fordi det er det enkleste å være gift. mange lover som trer i kraft osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jøss, har vi samme mann? ;o)

Jeg trodde at vi skulle forlove oss på nyttårsaften, fordi vi snakket om det, og han var til dels enig.. men i en diskusjon her på lørdag kom det frem at det hadde han ikke tenkt til! Og jeg som hadde gleda meg sånn...

Jeg planla og fri til han på vår Paris-tur i mai, men ting skjærte seg, så det ble ikke noe av.

Han "vil" heller ikke gifte seg, hvertfall ikke enda... jeg har ingen hast, men hadde vært fint og vite at han en gang ville det...

Aldri trodde jeg at dette skulle bety så mye for meg :(

Skrevet

Må jo være skuffende når han har sagt at dere skal forlove dere.. Vel jeg har igrunn aldri mast noen ting om det. Bare erter han noen ganger at jeg aldri blir gift osv. Vet han er glad i meg så det har ingenting med det å gjøre. tror bare han synes det er skremmende å gifte seg. Også liker han ikke å få oppmerksomhet på sånne ting. Men nå har vi snart 2 barn sammen og har det bra. Så tror jeg skal hinte litt om at hvis ikke han frir så gjør jeg det,he,he.

Skrevet

Signerer her jeg. Rent bortsett fra at det faktisk er viktig for meg. Ikke pga alle lover osv, for man er ikke sikker selv om man er gift - bør ha kontrakt uansett. Men fordi jeg ville at vi begge skulle vise hele verden at vi har valgt hverandre, for alltid. Og feire oss to sammen en dag. Hadde det ikke vært for småen så hadde jeg antagelig gått fra han pga dette. Men kan liksom ikke frata småen pappaen sin bare fordi han ikke vil gifte seg, blir liksom feil det også. Vi har det jo greit nok, tross alt.

Hva er det med mannfolk og gifting egentlig?? Er de redde for ansvar, utgifter, eller hva? Hos oss er det uansett han som hadde tjent på at vi giftet oss, siden jeg har høyest lønn - og er man gift plikter man å forsørge hverandre.

For å si det sånn, hadde jeg fridd på skuddårsdagen eller når som helst ellers og han sa nei, så hadde det blitt slutt. Men har aldri fridd da, vi har bare snakket om det og har skjønt at han ikke vil. Enda bra jeg ikke rakk å fri kanskje!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han sa det vel ikke rett ut, han sa "det hørtes koselig ut, det hadde kanskje ikke vært dumt"... i mine ører er det et ja.. men for all del :o)

Ja, sambo er glad i meg og, og vil ikke forsvinne for meg.

MEN, jeg har alltid ment at jeg ALDRI skulle gifte meg, helt til jeg traff han...*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...