Hege & lille Hannah <3 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 om hva som er best.. Sambo vil ha stellebord med badekar, mens jeg mener det er greit å bare kjøpe stellematte og balje.. Hva mener dere? Vi har så lite bad, så uansett må stellebordet stå på vaskerommet. Hva har dere kjøpt? Noen med erfaringer som vil dele dem med meg? Sambo sier at det blir for slitsomt med balje, men alle jeg har pratet med som har hatt det, sier det gikk greit... Håper på noen råd her
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Vi hadde stellebord med badebalje oppi....det var MEGET upraktisk! Hvis du bader babyen alene, så er det ikke lett å ta den opp fra badekaret, lukke lokket for så å legge på stellematte og håndkle og bla bla bla. Vi droppa det etter kort tid, og stod med balje på kjøkkenbordet. Det skal ikke være lett nei ) Lykke til!
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 vi har gått for stellebord med matte og egen balje...balja kan vi bruke i dusjen (vi har forsovet litt stor dusj på 120x90, så får god plass) eller oppå stellebordet ved vasken. Vi synes denne løsningen var den greieste, siden vi ikke har badekar. I tillegg er det jo over en kortere tid en får bruk for ei evnt balje i et stellebord, men blir jo opp til hver enkelt å avgjøre om dette er en nødvendighet eller ikke
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har kjøpt vanlig kommode, og skal ha balje utenom. Det mine venninner som har barn sier, er at badekar under lokket på bordet/kommoden er veldig upraktisk. Grunnen til det er at du da må ta den våte ungen ut av karet, og bære på den mens du legger på lokk og legger på plass håndkle ol. Bedre å kunne ta ungen opp av balja, og legge den rett på et håndkle som ligger klart oppå matta på kommoden eller bordet... Min søster kjøpte stellekommode, men endte med å kjøpe balje i tillegg, og badekaret under kommoden ble ikke brukt...
Enda en på vei Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Hei, vi har et lite bad så vi sliter vi og... Vi har tenkt å kjøpe kommode, med stellematte oppå... I tillegg skal vi kjøpe "Tummytub" (vaskebøtte), som ikke tar stor plass og som er kjempe praktisk....
Niem og Patrick Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Vi har stellekommode med badekar oppi. Stellematten henger fast når lokket er oppe, og vi slipper å oppbevare en balje utenom stellebordet, da vi ikke har så stor plass..
Happy H Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 stellebord med badekar e nokke herk..hehe.. vi brukte d 1gang, har litn plass på badet så har hatt en stellematte oppå vaskemaskinen. fungerer kjempe fint. i starten hadde vi tummytub som snuppa elsket, og når ho nærmet seg 1år kjøpte vi badebalje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå