Niem og Patrick Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Huff, begynner å bli mye frem og tilbake dette.. Var som sagt inne på føden i morges, har sittet der helt til nå. Først var jeg på labratoriet og tok blodprøver, så fikk jeg på en ny ctg, og etter en time (!) kom jordmor og tok den av igjen, så ble jeg med gynekologen inn på et rom, og hun tok ny ultralyd. Alt så fint ut på UL, blodprøvene var fine, men de venta fremdeles på svar på urinprøven. Så jeg skal tilbake om en time for å få svar om jeg blir lagt inn eller ikke.. De så helst at fødselen starter av seg selv.. har ikke hatt så mye modningsrier idag, men slimproppen har kommet ut, så det er hvertfall en begynnelse..
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Har ikke helt fått med meg hva som skjer. Er de bekymret for sv.forgiftning ? Kjedelig å styre sånn frem og tilbake, da. Det beste er vel at det starter av seg selv. Ser du har termin om litt under 2 uker. Fikk selv sv.forgiftning i første sv.skap. Ble påvist 1 uke før termin, så jeg ble satt i gang på termindagen. Lykke til, da. Blir nok ganske snart en baby på deg : )
Håperpåønskebaby Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 for et styr... bor du langt fra sykehuset? Lykke til:)
Niem og Patrick Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 Bor heldigvis bare 3minutt fra sykehuset, så derfor gikk vi hjem nå når vi fikk en pause frem til klokka 2.. Dem mistenker sv.skapsforgiftning ja.. Proteinet har steget fra +1 til +3 fra onsdag til i går.. Hadde masse modningsrier i går, og de ville se på meg igjen idag. Så nå får jeg vite klokka 2 om jeg blir lagt inn til observasjon, eller om jeg får komme hjem og heller komme til jevnlig kontroll.. Spennende, men litt slitsomt i lengden.. Tusen takk for lykkeønskinger=)
Gjest janbaby Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Hei Bra du bor like ved sykehuset da Men kan de ikke bare ringe deg om svaret?
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Håper det setter igangav seg selv snart da, så du slipper og lure mer! Og selvfølgelig at alt er bra med både deg og den lille! Kanskje du har henne i armene dine snart, din heldiggris! Masse masse lykke til fremover, skal sende deg gode vibber herfra;)
Niem og Patrick Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2007 De kunne ringe meg, men legen ville ha meg tilbake til ny kontroll dersom jeg ikke blir innlagt, så det var best om vi kom innom.. Tusen takk for de gode vibbene Maja:) Håper det skjer noe snart=)
Gjest janbaby Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Ok Lykke til få høre da Så spent
Niem og Patrick Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2007 Hjemme igjen nå, var så sliten når jeg kom hjem, så jeg sov nesten 2 timer.. Nå har sambo disket opp med middag til meg og duller skikkelig Urinprøvene var fine idag, de sa ikke om den hadde gått ned eller lå på 3+ fremdeles, men jeg fikk reise hjem, men må inn til kontroll annenhver dag frem til fødselen. Så onsdag morgen er det på'an igjen.. Fikk streng beskjed om å holde meg mye i ro, og om å herse sambo rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå