Gå til innhold

Hjemme for en liten time..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, begynner å bli mye frem og tilbake dette.. Var som sagt inne på føden i morges, har sittet der helt til nå. Først var jeg på labratoriet og tok blodprøver, så fikk jeg på en ny ctg, og etter en time (!) kom jordmor og tok den av igjen, så ble jeg med gynekologen inn på et rom, og hun tok ny ultralyd.

Alt så fint ut på UL, blodprøvene var fine, men de venta fremdeles på svar på urinprøven. Så jeg skal tilbake om en time for å få svar om jeg blir lagt inn eller ikke..

De så helst at fødselen starter av seg selv.. har ikke hatt så mye modningsrier idag, men slimproppen har kommet ut, så det er hvertfall en begynnelse.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skal du legges inn?? har ikke fått med meg hva som har hendt jeg:)

Skrevet

Svangerskapsforgiftning.. Proteinet har steget jevnt og trutt siden onsdag, blodtrykket ligger i grenseland, samtidig som jeg har endel modningsrier.. Så dem vil ha meg inn til observasjon.. Får svar nå klokka 2.. :)

Skrevet

uff:( håper det går bra da, og at verdiene ikke stiger mer. du må ha masse lykke til..

Skrevet

Tusen takk=) Oppdaterer så snart jeg er på nett igjen :)

Skrevet

Lykke til. :)

Skrevet

Hiver meg på med enda en lykkeønskning, selv om du kanskje er på vei hjem igjen nå? Evt. er du kanskje lagt inn? Spennende er det jo uansett - nå vet du at det uansett ikke blir så alt for lenge til du får se den lille.. for to uker over kommer du ihvertfall ikke til å gå :)

Skrevet

Lykke til .tenker på deg og dette kommer til og gå så bra.

Skrevet

Tusen takk!=) Nå er jeg hjemme på sofaen igjen.. prøvene var fine, så jeg skal tilbake til kontroll på onsdag dersom ingenting skjer før den tid. Måtte ikke være redd for å ringe inn igjen om jeg fikk mer vondt eller ble dårlig.

Ja dette blir spennende, ser ut som det blir desemberbarn hvertfall, kunne jo gått over til Januar, men tviler på det nå ja :)

Skrevet

Heia så bra att det går bra:)

Men kan jeg spørre å mye proteiner du hadde i urinen?:)

Skrevet

kjempe bra at alt var fint:) nå får du bare slappe av og ta vare på deg selv:)

Skrevet

Takktakk=)

Suss@: Jeg hadde +1 på onsdag og +3 i går kveld.. Tror det ligger på +3 enda, men blodprøvene var fine, så jeg fikk komme hjem :)

Skrevet

Takk snikers :) Me e heldige så har så masse flinke folk på sykehuset her syns eg, di e kjempekjekke me meg jaffal:)

Skrevet

Så spennende da!!!!!!!!!

tenker at snart kan vi lese din fødselshistorie også. Her er det ikke tegn på noe fødsel,har 1 uke igjen til termin.

Skrevet

Sender litt fødestøv over til deg jeg da Skorpion73 ;) Ja jeg håper egentlig noe skjer snart, slitsomt å gå sånn og ikke vite hva som skjer ang blodtrykk osv. Var nesten helt moden i går, og har 1cm åpning, så det kan vel ikke gå så aalt for lenge :)

Skrevet

Suger til meg fødestøv!!!!!!!!!!!!!!!!!

var til gynekolog i dag og skulle spørre om hun kunne undersøke meg men glemte det.....ammetåka allerede????????

men skal tilbake til ny kontroll på lørdag,hun har da vakt på føden. Er til ekstra kontroll pga at han har flatet litt ut i vekstskjemaet. Bra vi får oppfølging da men begynner å bli drittlei å dra ned på sykehuset så ofte (har lege og JM der). Heldigvis så er det bare 20 min med buss da..........

Skrevet

Den ammetåka er skummel! Jeg går i min egen lille verden egentlig ;) Var inne på føden i går for det kom litt blod og så hadde jeg MYE nedress, vondt og modningsrier. Så når vi sitter og venter på føden, kommer en jm og snakker litt med oss, hun spør om jeg har vondt. "Ehm, ja litt.." svarer jeg.. haha, jeg har aldri vert kjent for å være sjenert,men ;)

Okei, det er ikke noe gøy når de små lager bekymringer for oss synes jeg.. Fikk vite idag at knøttet er litt på +, men ikke så langt over normalen. hehe.. Vi bor bare 3min med bil fra sykehuset, så det går greit, men er litt lei av sykehuset kan du si :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...