Gå til innhold

Lekker fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden igårkveld etter en kosestund med sambo lekket et eller annet. det er ikke urin, for jeg har tømmet meg ofte for å forsikre meg om at det ikke er det. Pratet med en jordmor inatt for å høre og vi bestemte oss for å se det an og avvente med noen bestemelser om kontroll osv. Jeg har ikke lekket så mye inatt men lekker mer når jeg sitter og går. Vet ikke helt hvordan jeg skal stille meg i forhold til dette her. Kan alltids ringe jordmor, men jeg vil ikke ringe unødvendi..

Skal jeg bare vente å se hvordan det går? hvis det er fostervann vil jeg jo ikke at det bare skal lekke og lekke og plutseli bli tomt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ingen svar til deg, men har selv begynt å lekke litt fostervann. Ska ringe til føden nå å undersøke me dem om hva man skal ta seg til, selv om jeg i likhet med deg ikke liker å ringe unødvendig.

Skrevet

Sykehuset ligger en og en hal time ifra der jeg bor så jeg er veldi skeptisk til å dra for å sjekke og så er det ingenting... men fortsetter det får jeg vel ringe noen etterhvert..

Skrevet

De på fødeavdelingen i Tromsø sa at d kunne være utflod. Nå på slutten var det vanlig at det kom mer, og at den kunne bli mye tynnere, spesiellt når man sitter eller ligger. Hvis det var fostervann så kom det til å komme en god del mer. Men nøl ikke med å ringe de. Heldivis hvis det skulle være fostervann, så fornyer det seg hele tiden:)

Skrevet

Men hvis det er fostervann, hva gjør de med det? vet du?

Skrevet

ta pådeg en svart truse.blir det hvitt i den, er det utflod, vis trusa er like svart etter at den har tørket, er det fostervann. da ville jeg ha kontaktet jm igjen.

Skrevet

Det var jammen det smart!

Da gjør jeg det med en gang.!

Skrevet

Hei

Her lekker det noe sinnsykt, men det er definitivt utflod. Går med truseinnlegg, og det som kommer er gult og lukter litt ulekkert til tider. Jordmor sa at det var vanlig med økt utflod de siste ukene. Det med svart truse er et godt tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...