Monajenten Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 For første gang på aaaalt for lenge, og det var så gøy!!! I LOVE IT :-D Endelig var jeg i gang igjen, og jeg fikk masse skryt Hun ene spurte til og med når cd'en kom, hihi;-) Gøy å få positive tilbakemeldinger på det man elsker:-)
EpleSjiraffen & 2 SmÅ Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Så morsomt! Hørte på noen av sangene dine for en stund tilbake og synes at det var mye fint der =) Lykke til videre, gleder meg til CD`n :-P :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå