Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hei alle sammen! Hopper med juleglede over til 3 tri i dag, Siste tredjedel, og dette begynner å gå fort kjenner jeg!
Afrodite´71 Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hei og velkommen! Og bare slapp heeelt av. Fra nå av kommer tiden til å gå myye saktere. 3. trimester opererer nemlig i en helt annen tidssone enn 1. og 2.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Hehe...For meg har de siste 4 ukene gått så sinnsykt fort mens alle de andre ukene har skikkelig sneglet seg avgårde. Så vi får se, tror det kommer til å gå kjempefort nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå