ano`num *17.03.10* Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Er litt spent på hva andre pleier bare Vi kjøper noe sammen vi I år kjøpte vi oss et nytt camera med utstyr. I fjor kjøpte vi oss kjøkkenmaskin. Året før der en tørketrommel. Kjøper det ikke til den 24. Men en gang i løpet av de siste mnd, slik det passer seg. Er jo noe vi "må" ha. Så sier vi bare at det var årets julegave Likevell ender det alltid opp med "noe ekstra". I år har jeg bestilt nøkkelring med bilder av jentene på til han. Så har jeg litt lyst å kjøpe meg ei kåpe og si at den var fra barna
nickoline og supermann Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 i år blir det kamera. men vi har pleid å kjøpe til hverandre. Skal likevel kjøpe noe personlig til han ihvertfall. Om jeg får noe gjenstår å se. men tørketrommel og sånne ting. blir det ikke til jul........
celodi Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Vi bruker og kjøpe til hverandre ja! Vi kjøpte oss videokamera i forige uke,det er gave til oss begge..Men skal kjøpe noe han skal få pakke opp på julaften ja!! Ønsker seg gavekort,så det blir det fra meg,så kjøper jeg noe fra barna!
Prish Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Vi kjøper oss ting sammen. I år får vi dvd spiller med opptaker. Gleder meg ;o) Hender at vi kjøper en liten symbolsk ting til å legge under juletreet, men det er på et meget lavt prisnivå. Vi ønsker oss ingenting, har nesten alt og bor så trangt at vi ikke har plass til noe heller. Håper faktisk at jeg får lite stæsj til jul, for jeg har ikke plass til mere i dette lille bøttekottet av en leilighet.
peonererfine Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Ja, kjøper noe til hverandre, bruker 3-500 kr på gaven. Holder det hemmelig hva det er...
Pixie Power Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Vi kjøper til hverandre, ja. Synes det er kjempegøy begge to, så vi kommer nok aldri til å kjøpe en ting sammen til huset elel rnoe slikt som julegave :-) Elsker å overraske hverandre, he he
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Jepp. Jeg valgte ut gaven selv i år, har fått filofax pluss en sånn krølltanggreie som man kan bytte ut krølledelen med rettetang, børste og litt forskjellig. var det jeg ønsket meg. Sambo ønsker seg klokke, så det skal han få.
Lille søtnos Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Ja, vi kjøper ting til hverandre. Ting sammen kjøper vi ellers i året. Jeg synes fortsatt det er stas å ikke vite hva han har kjøpt til meg, og selv overraske ham med noe han blir glad for.
hit og dit Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 I mange år var me ganske fattige så då kjøpte me ikkje til kvarandre. No når me har litt meir pengar så kjøper me til kvarandre og nåke sammen. Ja takk begge deler.
EpleSjiraffen & 2 SmÅ Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 I år har vi allerede kjøpt ny vaskemaskin og tørketrommel, også gir vi hverandre andre gaver på julaften Så her det dobbelt opp og dobbelt så moro ;P
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 Gjør som dere, kjøper noe til hus og hjem som vi ellers ikke tar oss råd til. Men vi kjøper gjerne en liten ting fra ungenge, en bok eller parfyme eller lignende
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 10. desember 2007 #12 Skrevet 10. desember 2007 Vi kjøper noe sammen vi som regel, i år bygger vi hus og så skal vi kjøpe tilbud på vinterpass og sommerpass på Hunderfossen til oss 3 da, babyen i magen koster jo ikke noe når den tid kommer.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #13 Skrevet 10. desember 2007 I år blir det bokhylle på stua til oss... Men han får i tilegg leeds t-shirt, leeds håndkle og leeds film med meg. Jeg regner med jeg får en ekstra ting med han oxo:)
Salat Skrevet 10. desember 2007 #14 Skrevet 10. desember 2007 Ja, men kjøper ofte nytteting. I år får mannen speilreflekskamera og jeg får to nye diamanter i allianseringen min. Og så kjøper vi noe småtteri vi gir på julaften.
mayaya Skrevet 10. desember 2007 #15 Skrevet 10. desember 2007 Ja, vi bytter gaver. Strengt hemmelig til åpninga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå