Gå til innhold

"multi kutter"

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter å ser på en reklame på tv som irriterer vettet av meg! er den reklamen med han som har problemer med å klippe ting...

når i alle dager har man bruk for å klippe en hermetikkboks på langs????????????

ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man trenger en bittebitteliten takrenne? Den der europrisreklamen med det overentusiastiske kvinnemennesket terger vettet av meg... ("fikk mer til overs....") Jadajadajada masa!!! Den er i tillegg på radio også! Æsj!

Skrevet

Haha! Helt enig :D Også så lettet han er når han først får klippet hermetikkboksen.Hva skal han med den?

hehehe, noen bør ta fra han alt som likner på en saks, ser farlig ut..

Skrevet

Lurer litt på hvor mye penger hun europris-dama tar med seg når hun skal handle....Siden hun altid har litt til overs:)

De der trivelig jul reklamene er også plagsomme, den jævla melodien klistrer seg i hodet mitt hver gang!!!!

Skrevet

som reklamen i sommer.. hu kjøpte først redningsvester .. og sååå kjøpte hu kano for det hu hadde til overs?? logikken??:P

Skrevet

særlig siden de skulle på kanotur:)

Skrevet

Ja den var jo fin....

Og den med den ringgreia til å ha bak båten, pluss båt:) Vet ikke hvordan det er med dere andre, men jeg tar alltid med med 10-20000 når jeg skal på europris:)

Skrevet

Hun som alle andre som handler på Europris tar nok med seg visakortet når pengene fra NAV har kommet.

Endelig bra hun får mere til overs egentlig... Sånn at det blir til litt mat i huset og!

Skrevet

en annen som irriterer meg om dagen er faktisk NILLE reklamen..blir sint av å se den

Skrevet

jeg vet... sangen setter seg fullstendig på hjernen! våkner om morgenen med den sangen kverner i hodet....

er det noen her som ser på CSI Miami? han horatio er en plage.. lagt merke til at han alltid står sidelengs på skjermen? for ikke å snakke om de forbaska solbrillene han alltid tar på seg før han stormer ut av bildet!!!!

klarer ikke å legge merke til handlingen i programmet lenger.. bare han...

Frustrasjon!!!

Skrevet

"Hun som alle andre som handler på Europris tar nok med seg visakortet når pengene fra NAV har kommet.

Endelig bra hun får mere til overs egentlig... Sånn at det blir til litt mat i huset og!"

Hva har det med saken å gjøre? "Når pengene fra NAV har kommet"?? Er du helt sosialt tilbakestående?? Er det en sammenheng mellom NAV og den reklamen, eller er det bare en måte for deg å rakke ned på folk som har mindre penger? Jævla snobbekjærring!

Skrevet

en enda verre er yade.. den sangen er plagsom..syngi endel på den ja

Skrevet

Jess! Det var min måte å få ut min frustrasjon over alle NAV innleggene her på BIM. Og alle som ikke har råd til G-test, må vente til neste utbetaling!! "Og forresten, når ER den egentlig??"

Hvordan blir det da når det ikke er snakk om testing, men mat til ungen?

Alle vet at Europris er en stor butikk full av ganske mye unødvendig plastikk rot.... Og litt verktøy og galss og e-stoffgodterier...

Klart jeg er dømmende nå, men må vel få lov å irritere meg jeg og!

Og da setter jeg det litt på spissen!

Ingen er vel bokstavelig når man er litt irritert vel?

Ikke her på krangle i allefall!!

Sorry, ikke min feil at jeg har penger HELT til neste lønning... og faktisk også litt lenger.... og ikke du har!

Skrevet

Oi oi, hormonell i dag? Jeg tolket det ikke negativt da jeg leste det. Og jeg får NAV-utbetaling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...