Piipii Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 i 19 tiden, når er siste lur på ettermiddagen? Og hvor gammle er babyen? Sover de da hele natten og hvordan legges de på kvelden? Prøver å få inn en litt bedre rutine på mini her, så blir glad for å høre andres rutiner:)
Makka Pakka Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har en liten gutt på 7 mnd som er et skikkelig sovedyr. Han våkner stort sett av den siste luren sin kl 16-17. Kl 18-1830 er han stuptrøtt igjen og forlanger å få legge seg. Men når han kommer i senga er han plutselig lys våken igjen og kan ligge der å tulle i en time- halvannen. Jeg tror han bare synes det er deilig å legge seg rett og slett. Er siste luren ferdig alt kl 15 er han stuptrøtt kl 18 og vi legger han da. Det har hendt at han har sovet lenge og vi har vekket han et stykke etter kl 17 men da blir legginga vanskelig igjen.
Seriøst Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Hei!! Min gutt er 6 mnd og legger seg i 19 tiden. Siste luren hans blir rundt 15.30-16.30. Men han sover bare 15-20 minutt da, en halvtime på d meste! Han er lett å legge på kvelden og sover hele natten! :-) Han får på pysjamas, får grøt og pupp etterpå. Også er det i seng etter det og så ligger han der og koser seg til han sovner. Det går mellom 5-15 min før han sovner, han er flink å aktivisere seg selv i sengen sin! ;-)
Turid Laila Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Han er fem mnd. legger seg rundt 19. og sover til 08-09 ca. Våkner en gang eller to om natten for smokken. Har ikke rutiner på soving om dagen, han får sove når han er trøtt. Noen ganger kan han ha siste luren 17.30, men sovner rundt 19 likevel.
It's all about me Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Lillegutt er 19 mnd og er ferdig med kveldsstellet og legger seg 18.30 ca. Da har han en lur som er ca 11.30 og en time halvannen utover.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Siste lur er rundt fem-havl seks med da lar jeg han kun sove kvarter-halvtime, da sover han hele natten. Gir han grøt og mme, steller han, koser litt og legger han med bamsen hans i senga så sovner han etter få minutter og sover til syv-åtte på morgenen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå