gilgi Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Når prinsen på 1 år er sylta forkjøla? Han lar meg hverke bruke nesesug eller nesedråper. Jeg prøver når han sover, men han våkner med en gang jeg nærmer meg med nesedråper. Finnes det noe annet man kanskje kan smøre utenpå nese slik at han får pustet lettere. Det er så vondt å høre pusten hans, ser jo at han sliter. Var hos legen til ingen nytte, fikk beskjed om at det går over av seg selv. Har vært forkjøla snart i 2 uker. Tips mottaes med stor takk.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Drikk vann, det sier legen min bestandig. Det tynner ut slim ol. slik at det er lettere å få det opp.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Er enig med HI's lege jeg, det går jo over av seg selv. Pass på at han ikke fryser f. eks når man skifter til pysj på kvelden, unngå at han er helt naken slik at kroppen blir nedkjølt, dropp å bade osv. til han er frisk igjen;) God bedring
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 det er vel få unger som "lar" oss bruke nesesug eller nesespray på dem.. her i gården holdes gutten hardt fast, og får i seg litt nesespray, sånn at han klarer å puste lettere.. til hans eget beste! Litt gråting der og da, men det er verdt å få en god natt og en opplagt unge dagen etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå