Gå til innhold

Ler dere hvis....

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere ser en gother med rosa crocs??

I do:-DD

Stakkars.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er crocs...? Hadde nok smilt litt for meg selv ja. Men generellt er det meg totalt likegyldig hvordan folk ønsker å gå kledd. Bare artig at vi er litt forskjellige : )

Skrevet

Enig med deg i det. Men gothere er jo i utgangspunktet anderledes, kanskje hun bare ønsket å skille seg ut i gother-miljøet;-) Tipper det heller er et fåtall med rosa crocs der.

Crocs er sånne "krokodilleføtter" som "alle " har....Som tresko, bare i gummi og med huller i. Finnes alle mulige farger av dem.

Skrevet

Det har jeg aldri sett, men jeg hadde nok ledd ganske høyt da ja.

Skrevet

Hørtes ut som en selvstendig gother, eller evt en gother med pistol mot tinningen.

Skrevet

He he jeg ler uansett jeg pga crocs. Men ære være de som tørr å gå i det=)

Sist så jeg en stor mann i ført dressjakke,pen olabukse, hvite gamle tennis sokker og rosa crocs.

Skrevet

Da hadde jeg fått meg en god latter iallfall..

Skrevet

Ha ha, jeg holder en knapp på den siste der luten;-)

Skrevet

hadde dratt litt på smilebåndet tror jeg =)

Skrevet

Hvis det var en jente/damegother, så ville jeg trodd at vedkommende var en sliten mamma som ikke helt la merke til hva hun tok på seg før hun gikk ut.... :-D

Har selv tuslet på butikken i tøflene - på vinteren!

Ellers ler jeg av gode tekster på T-skjorter, men det er vel meningen at man skal.

Tar meg også friheten til å se litt ekstra på alle som er skikkelig spesielle i klesveien, det er vel derfor de har kledd seg slik????

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Hehe, ja da ler jeg nok like mye som jeg lo da jeg så noen som hadde rosa kjole og matchende crocs ute på byen.

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at noen, uansett stilart, ønsker å iføre seg de forferdelige plastskoene der. Det er latterlig at noe aånt kan bli god butikk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...