KariMari Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 dere ser en gother med rosa crocs?? I do:-DD Stakkars.......
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 hva er crocs...? Hadde nok smilt litt for meg selv ja. Men generellt er det meg totalt likegyldig hvordan folk ønsker å gå kledd. Bare artig at vi er litt forskjellige : )
KariMari Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Enig med deg i det. Men gothere er jo i utgangspunktet anderledes, kanskje hun bare ønsket å skille seg ut i gother-miljøet;-) Tipper det heller er et fåtall med rosa crocs der. Crocs er sånne "krokodilleføtter" som "alle " har....Som tresko, bare i gummi og med huller i. Finnes alle mulige farger av dem.
Groosalugg Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Det har jeg aldri sett, men jeg hadde nok ledd ganske høyt da ja.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Hørtes ut som en selvstendig gother, eller evt en gother med pistol mot tinningen.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 He he jeg ler uansett jeg pga crocs. Men ære være de som tørr å gå i det=) Sist så jeg en stor mann i ført dressjakke,pen olabukse, hvite gamle tennis sokker og rosa crocs.
Grorüd.. Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Da hadde jeg fått meg en god latter iallfall..
KariMari Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2007 Ha ha, jeg holder en knapp på den siste der luten;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 10. desember 2007 #12 Skrevet 10. desember 2007 hadde dratt litt på smilebåndet tror jeg =)
Tally Skrevet 10. desember 2007 #13 Skrevet 10. desember 2007 Hvis det var en jente/damegother, så ville jeg trodd at vedkommende var en sliten mamma som ikke helt la merke til hva hun tok på seg før hun gikk ut.... :-D Har selv tuslet på butikken i tøflene - på vinteren! Ellers ler jeg av gode tekster på T-skjorter, men det er vel meningen at man skal. Tar meg også friheten til å se litt ekstra på alle som er skikkelig spesielle i klesveien, det er vel derfor de har kledd seg slik????
Gjest LindeOgWill Skrevet 10. desember 2007 #15 Skrevet 10. desember 2007 Hehe, ja da ler jeg nok like mye som jeg lo da jeg så noen som hadde rosa kjole og matchende crocs ute på byen.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. desember 2007 #16 Skrevet 10. desember 2007 Jeg kan ikke skjønne at noen, uansett stilart, ønsker å iføre seg de forferdelige plastskoene der. Det er latterlig at noe aånt kan bli god butikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå