Gå til innhold

Idag var de tbare "ukjente" voksne i bhg...uff...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har to voksne i bhg som hun er ekstra glad i, og i bilen på vbei til nhg idag jodla hun navnet på han ene og var såå glad. Så kom vi i bhg (pappan og jeg leverte sammen idag) o da var det ingen fra hennes avd som var der. Av de voksne da. En vikar og en fra en annen avd var der og tok imot, og datera mi ble stille med en gang. Ville opp på armen og ha ekstra hadekos, og spurte etter han ene voksne mange ganger. Uff, hun ble litt lei seg så jeg hun gleder seg alltid til¨

å se han på mandagene. Da vi gikk fikk jeg den samme ekle følelsen jeg hadde de første gangene jeg leverte henne til fremmede - jeg kjener jo ikke de som var der idag jeg heller!

et er en bagatell jeg vet det, og det kommer jo seinvakter hun kjenner sikkert, men det var ikke moro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der var dårlig syns jeg! I barnehagen her, er det to-tre på tidligvakt. De som ikke går alle dagene, og dermed ikke kjenner alle de ansatte likegodt, får alltid kontaktpersonen sin på tidligvakt de dagene de er der. Og de registrerer hvem barna er trygge på, og legger faktisk vaktene opp etter det! Men nå tror jeg vi har en vanvittig bra barnehage også da... (De prøver også alltid å sende kontaktpersonen ut i gangen for å ta i mot barnet, og uten at andre barn er med.) Vesla her blir ihvertfall veldig lei seg de gangene rutinene er annerledes (ved sykdom e.l.), og da blir jeg med henne inn, og vi leter etter en voksen hun kjenner godt.

Skrevet

Uff, kjedelig:o( Kjenner den følelsen, ja. I høst var det en mandag da de ansatte hadde vært på helgetur/kurs og ikke kom seg med flyet hjem igjen, slik at det da var bare vikarer som var der de første timene...etter det slet gutten min litt i bhg, og det tok en stund før han klarte å slappe av igjen:o(

Skrevet

Ja, rutiner og trugghet er jo så viktig når de er så små. Heldigvis har jeg årna meg tidlig fri idag - om en times tid kan jeg hente snuppa mi :D Hura...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...