Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 snakker dere om tidligere partnere som mannen har hatt el omvent da hvis det er mannen som kun har vært med 1.. Her har mannen hatt 3 før meg mens jeg har kun hatt ham... Men vi prater ikke noe særlig på det,jeg vil gjeene vite,istedetfor å gå å gruble men han er ikke noe glad i å snakke på det...Og når han prater på det så sier han det ikke som det er allikevel...Fortalte at han har vært sammen med 3 men kun hatt sex med 2,men her om dagen så hadde han hatt det med alle 3 allikevel,og da blir jeg lei meg...Vil jo helst ikke tenke på at han har vært med andre,men når vi snakker på det (så kanskje jeg kan slutte å tenke på det) så kan han jo si det som det er da... Hvordan er det med dere?? blir det nevnt??
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Her har begge hatt flere partnere før vi ble sammen. Men vi snakker aldri/sjelden om det som har vært. Til å begynne med da vi fortsatt holdt på å bli kjent med hverandre, så hendte det at det ble tatt opp. Men vi har aldri delt noe om tidligere sexliv, åssen det var og sånn til hverandre.. Syns det er noe som hører til fortiden og den man hadde det med. Føler ikke for å si til mannen min at xxx var såååå god i senga eller sååå dårlig i senga hvis du skjønner? Men han vet hvem jeg har vært med og omvendt. Fortid er fortid, la det ligge er min mening. Ingen vits at du skal føle deg utilpass ved tanke på hans x`er.
KariMari Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Er vel ingen vits i å snakke om det? Fortid er fortid, og alle har en;-) Det er jo DEG han er sammen med nå, og har sex med nå. Drit i de andre han har pult!
Tommage♀♂ Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Her er det jeg som har hatt flere, og sambo bare meg. Han vet at han ikke er den eneste, og han vet om et par av mine tidligere, men på langt nær alle, og han har heller ikke spurt hvem og hvor mange. Og jeg sier ikke noe, det hører fortiden til og har ikke noe med vårt samliv å gjøre.
polarn & pyrene Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har bare hatt en, mens manne har hatt flere. er ikke sikker på hvor mange han har hatt. Ikke kommer jeg til å spørre om det heller. VIhar nå vært sammen i 13 år og det er meg han har valgt å gifte seg med og få barn med.
solstråle69 Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 He, he, he... Er det virkelig et problem? Her har vi begge hatt flere forhold og flere sexpartnere. Vi snakker om det hvis det av en eller annen grunn blir et tema, men har aldri tenkt på det som noe problem. Vi har jo begge levd et liv før vi traff hverandre.
ennaH Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Øh... nei, hvorfor i alle dager skulle vi det? Jeg har hatt mange flere sexpartnere enn mannen min. Jeg spurte en gang om han hadde noen interesse av å vite antallet, men det svarte han nei på. Han (og jeg) kan ikke skjønne hvorfor jeg skulle fortelle om de erfaringene jeg har hatt utenom han. Det er jo irrelevant om det er en, ti eller hundre. Og det er irrelevant hva jeg har foretatt meg med dem. Det er mannen min jeg har valgt å leve med! For meg virker det som om din grubling bunner i at du er redd for at du ikke er god nok, og at han derfor vil gå fra deg. Dette må du snakke med han om. Og om nødvendig oppsøke hjelp.
EpleSjiraffen & 2 SmÅ Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Mannen min har hatt en før meg, og det eneste han har sagt er fakta at de var kjærester og at de hadde sex noen ganger :-P men det plager ikke meg og det er absolutt ikke noe vi snakker om hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå