*Rutletutt* Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Milla på 4 mnd hadde ikke bæsjet på 3 dager...det kom i morges...mens hun lå i senga mi selvsagt. Bæsj opp til under armene og ned under helen! Måtte ta henne i dusjen med meg og ringe mamma for å høre om hun hadde et laken jeg kunne låne da alle mine er skitne. Sånn kan det gå - var sikkert godt å få det ut da;o)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Jeg er enig med Milla, jeg; det er ikke noe å samle på. Bedre å få det ut. Og jeg er helt sikker på at du heller tar en ekstra runde med vaskemaskina enn en unge som hyler over magesmerter :-)
*Rutletutt* Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Haha, nei, det er absolutt ikke noe å samle på;o) Mamma tilbød seg å vaske lakenet mitt da, så det var jo snilt.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Sikkert kjempegodt å få ut! Kan tenke meg hun smilte stort etterpå Men har du ikke vaskemaskin? Bare lurer, siden alle laknene var skitne og mamma`n din tilbød seg å vaske for deg:-/
Mille** Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Huff da, hehe....Snupp gikk en gang 25 dager uten å bæsje, du kan jo forestille deg den mengden som da kom! ;o)
*Rutletutt* Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2007 He, he - joda, har vaskemaskin - men det er så fullt med skite klær...har hatt sykt barn i en uke + han og lillesøster sover liiiite, så da blir alt som heter husarbeid nedprioritert...han er i bhg i dag da, så nå går vaskemaskinen for fullt;o) Har ikke tørketrommel da, er kjipt å ha lakner hengene over alle dørene i huset;o/
*Rutletutt* Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2007 Ojsann - kan tenke meg det var litt av et bæsje-kalas, ja;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå