Gå til innhold

BH-undersøkelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags bh bruker dere?

hvilken butikk kjøper dere bh ifra?

er det noen butikker som tilbyr hjelp til å finne den riktige bh?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har verdens minste pupper, så her er ikke kravene så store. Eneste er at jeg hater ekstra polstring (ironisk nok) så vil bare ha de uten vatterte skåler.

Bruker en bh med spiler uten vattering eller push-up.

Kjøper der jeg finner noen nøytrale og greie, h&m eller andre steder. Legger ikke for mange kroner i det, siden puppene mine ikke er så kravstore.

Ingen som har tilbydd meg noe hjelp hittil i livet med bh hvertfall.

Skrevet

Jeg kjøper bh i undertøysbutikk. Der får jeg hjelp :-) Jeg har ganske store pupper, men etter to babyer henger de aldri så littegrann. Tyngdekraftens lover er en relalitet her ;-) Jeg betaler vel ca 250,- til 400,- kr for en bh, men da skal den være perfekt!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kappahl som regel... ingen som tilbyr hjelp der. Har aldri blitt tilbudt det eheller, og det er helt ok!

Skrevet

Det lille under på Paléet i Oslo gir kjempegod hjelp og service! Dessverre er bhene der i egen prisklasse, skulle gjerne kjøpt bher til h&m-pris... Men det er iallfall kvalitet for pengene!

Pleier vanligvis å kjøpe på lindex, der er det så som så med hvor mye hjelp man får.

Skrevet

Kjøper fra Catalog, ellos, josefsson..

Billige og greie for mine pupper:p

Bruker mest vanlige bh´er. Me spile.

Skrevet

Bruker ammebh'er fra lindex.

Undertøysbutikker er flinke til å finne riktig bh, men det er dyrt da.

Skrevet

Her er det stort sett bare hm sine som passer både prismessig og str messig. A cup krever lite, som en sier her....

Jeg bestiller online og der er det lite hjelp å få ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...