ninen Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hva snakkes HS om da? Hvor lange var deres gutter og hva veide de? Min er snart 4 mnd, men synes ikke han er så mye større enn på 3 mnd kontroll..
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Min var 9200g og 68cm så han hadde vokst masse! Vet ikke om det er likt over alt men vi var ikke inne til helsesøster, var fysioterapaut som snakket med oss i barselgruppa om reflekser o.l. Og så sjekket hun hoftene dems.
ninen Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 oi stor gutt du da :-) Min blir nok ikke mer enn 65 cm og 7 kg tenker jeg :-) Jeg har forstått d sånn av vi skal til konsultasjon t helsesøster...Skal iallfall snakke m henne om å begynne m grøtt..
Venter og venter... Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Vi har vært på 4 månederskontroll i dag. Poden veide 7195 gram og var 63 cm lang. Hadde lagt på seg over 1 kg siden 3 månederskontrollen, men bare vokst 1 cm. Helsesøster sa de kunne vokse litt i rykk og napp. Helsesøster snakket om grøt i dag, og at vi kunne gi litt banan hvis vi hadde lyst til det. Ellers snakker vi om ting vi lurer på, og om ting hun vil opplyse om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå