Gå til innhold

Har dere merket at barna deres har noen yndlingsfarger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når merket dere det? Og har det holdt seg slik?

Snuppa her har alltid likt alle farger, helt til vi kjøpte "nabby" (perler)

til henne like etter hun fylte to år. Hun satte alltid alle de lilla perlene på brettet før alle de andre. Når det var tomt for lilla satte hun på røde, og da gadd hun ikke sette på mer når det var tomt for de også. Og hun vil ha alt i lilla nå, leser vi bøker er det alltid stort om det er lilla ting i den, og hun vil ha på lilla klær osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa på 2 år har rosa som favoritt, kan hun velge så velger hun rosa. Husker ikke når eldste fikk en favorittfarge, men det var rosa der også. ;o)

Skrevet

Eldste datteren vår er 3 1/2år, og har ingen yndlingsfarge, tror jeg. Ble veldig interessert i "prinsesseting" rundt 2 års alderen, men synes en rosa prinsesse kjole (tornerose) er like fin som en lyseblå (som askepott sin)

Skrevet

Gutten min på 2,5år har vært opptatt av rosa lenge men nå plutseligt har det snudd. Nå skal alt være blått.

Skrevet

Sønnen min hadde også rosa som yndlingsfarge helt til han ble fortalt av en av assistentene i barnehagen at rosa var jentefarge.

Så nå liker han bare blått...

GRRR

Skrevet

blått tenker jeg, for i forje huset vårt da han skulle bestemme farge på veggen på soverommet sitt så ble det blått

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...