Brummeline3barnsmor Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 våknet klokka 5 i natt med smerter i magen, er 18+2 i dag...det kom nesten hele tiden tak med små pauser imellom...men det ga seg etter en times tid. Nå har jeg skikkelig gangsperre i magen!
Hvitkløver2020 Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Kansje noen kjynnere har meldt seg tidlig:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har også hatt det slik i flere netter, tror bare det er kroppen som ikke er helt i form. Ikke noe farlig så lenge man ikke har det dag og natt + evt. blod.
Brummeline3barnsmor Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 Kynnere har jeg hatt siden uke 12 siden jeg er tredjegangs....å de må jeg ikke puste meg gjennom...
duogjeg og vitre Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Vet ikke helt hva kynnere er jeg. Men jeg har opplevd noe annet, og det skyldes syre, tror jeg. Begynner øverst i magen, og så går smerten bak i ryggen. Kan også kjenne det opp i mandlene. Er veldig ubehagelig, og kommer takvis. Men dette kan forsåvidt være noe annet enn du beskriver
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Jeg får ikke helt tak i hva du opplever som smerte her, hvordan og sånn, men jeg har hatt sterke mavesmerter både under og mellom svangerskap, og har sammen med legen kommet frem til at det i mitt tilfelle er kollikk smerter, og de må jeg virkelig puste meg i gjennom. De er så ille at jeg svetter oppover, er på nippet til å kaste opp, og blir helt uttafor. Magen jobber tregere når man er gravbid og med dette stopper også luften opp innimellom, og derav smertene. Håper du finner svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå