Gå til innhold

Hva var d som skjedde meg i natt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet klokka 5 i natt med smerter i magen, er 18+2 i dag...det kom nesten hele tiden tak med små pauser imellom...men det ga seg etter en times tid. Nå har jeg skikkelig gangsperre i magen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje noen kjynnere har meldt seg tidlig:)

Skrevet

Jeg har også hatt det slik i flere netter, tror bare det er kroppen som ikke er helt i form.

Ikke noe farlig så lenge man ikke har det dag og natt + evt. blod.

Skrevet

Kynnere har jeg hatt siden uke 12 siden jeg er tredjegangs....å de må jeg ikke puste meg gjennom...

Skrevet

Vet ikke helt hva kynnere er jeg. Men jeg har opplevd noe annet, og det skyldes syre, tror jeg. Begynner øverst i magen, og så går smerten bak i ryggen. Kan også kjenne det opp i mandlene. Er veldig ubehagelig, og kommer takvis. Men dette kan forsåvidt være noe annet enn du beskriver

Skrevet

Jeg får ikke helt tak i hva du opplever som smerte her, hvordan og sånn, men jeg har hatt sterke mavesmerter både under og mellom svangerskap, og har sammen med legen kommet frem til at det i mitt tilfelle er kollikk smerter, og de må jeg virkelig puste meg i gjennom. De er så ille at jeg svetter oppover, er på nippet til å kaste opp, og blir helt uttafor.

Magen jobber tregere når man er gravbid og med dette stopper også luften opp innimellom, og derav smertene.

Håper du finner svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...