tertilus Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Leser i Aftenposten i dag at de spår tidenes lønnsoppgjør. Vil vi som er i permisjon også få tillegget eller må vi vente til vi er tilbake i jobb?
tertilus Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Har lest det i papirutgaven. Side 22 i økonomi-delen.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Vi har rett til å bli med på lønnsoppgjøret selvom vi er i permisjon. Det lønner seg iallefall å være fagorganisert, da jobber de jo for deg og for at du skal få bli med på lønnsoppgjøret. Mener at det er en rett også, hvis man er organisert. Du har rett på å bli med. Hm........tror jeg skal lese litt om det selv....... :-))) Jeg fikk iallefall lønnsstiging sist jeg var i permisjon.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Jeg er ikke fagorganisert.........jeg vil også ha lønnsstiging.....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 får ikke om du er i permisjon, må nok vente til du er tilbake i jobb. Jeg har ihvertfall ikke fått det når vi hadde lønnsoppgjøret og jeg er også organisert.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Om du får det eller ikke avhenger av hvem som betaler ut permisjonspengene dine. Dersom arbeidsgiver forskutterer får du lønnsjustering underveis, også i permisjonstiden. Men, dersom du får utbetalingen direkte fra nav, så får du ingen endring før du er tilbake i jobb igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå