Gå til innhold

Jeg er så ufattlig lei!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører andre folk hvor de får tilbud om barnevakt med overnatting minst en gang i uken! Vi har så og si aldri barnevakt, og når vi har så er det ingen som viser særlig glede over å ha de. Skulle ha søstern min som barnevakt i januar når vi skulle reise bort, men det passet visst dårlig, så nå er det hele blitt til et sant helvette fordi vi sa hva vi syns om å trekke seg sånn i siste liten. Jeg er så lei av å smile, svelge kameler og late som ingenting! Akkurat nå føler jeg for å hyyyyyyle!!!!!!!!!!!!!

*ønsker seg ny familie til jul*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns forferdelig synd på deg nå altså :-( Hun der søsteren din burde få seg en lærepenge...

Vi vasser heller ikke i barnevakter. Svigers bor mange timer unna og mine foreldre jobber heller 150% enn å ha tid til å passe barnebarn. Kjipt.

Fikk du ikke ordnet noe ang turen i januar altså? Blir helt rystet av at det går an...

Skrevet

Hørtes utrolig kjipt ut.. :-(

Er glad vi har vertfall et sett med besteforeldre som ofte tilbyr seg å sitte barnevakt og aldri sier nei med mindre det virkelig ikke passer..

Det er egentlig utrolig hvor lite noen bryr seg om sin egen familie..

Skrevet

Det ble ett helvette!! Du vil ikke tro alle de sure og kjipe mld jeg nå har fått pga dette. De påstår de aldri har lovet det, men at de kan prøve å få det til. Jeg tørr ikke stole på de, de kan godt finne på å trekke seg i siste sekund, sånn er de bare. Jeg er så utrolig lei meg nå.....Føler jeg ikke har noe til felles med søstern min, vi er så utrolig forskjellige.....

Vi spør så sjeldent om barnevakt, vi er vant til å klare oss selv. Men når man for en gangs skyld spør noen så er det så mye styr og om og men at man mister helt lysta....Spurte mamma, men hun er bortreist og kunne ikke svare på det på stående fot....

Skrevet

Min familie har mer enn nok med seg selv....Mamma stiller gjerne opp for søstern min, men helst ikke meg....Jeg som har det minste barnet, det blir vel for slitsomt...

Skrevet

Så dårlig gjort! Håper virkelig det ordner seg og at dere får reise bort.

Trøsteklem

Skrevet

Takk! Håper jeg også, har aldri vært på weekendtur til utlandet sammen før. Etter 11,5 år er det på tide syns jeg......

Skrevet

Neste gang søstra di trenger barnevakt så stiller ikke du opp, når hun er sånn mot deg skal du være sånn tilbake. Har dere ikke venner da som kan hjelpe dere da? Trist hvis dere ikke får reist på turen, gammel er barnet da? Foreldrene mine hadde lillegutt i over en uke da han var 2 år, men de elsker å ha han da.

Skrevet

Ja, da er det virkelig på tide;o) Har aldri vært på det vi heller faktisk, så gleder meg til vi kan gjøre noe slikt - men her er det heldigvis ingen problemer med barnevakt, her står de nesten i kø, he he;o)

Skrevet

så trist!!

Familie bør kunne stille opp for hverandre synes jeg,men ikke alle som er enig i det dessverre:(

Håper virkelig det ordner seg for dere!

TRØSTEKLEM!

Skrevet

å, så grusomt!

det må være forferdelig, og skjønner hvorfor du er frustrert og lei!!

vi er jo veldig heldige, siden vi har så mye familie rundt her, dem sloss jo for å få passe jonah..

og det hadde jeg ikke trodd, han er min kjære sine foreldres barnebarn nr 10 (!) - og vi tenkte det var vel større med de første, enn denne.

så jeg hadde ingen forventniger da.. men de går jo i taket her!!

men min kjære har en bror her, med kone og 3 barn, en av dem en rabiat 7 åring som har til tendens å åpne andres bursdagsgaver...

dem har aldri passet mini, og aldri spurt. dem har besøkt oss 3 ganger, utenom bursdager, siden mini ble født for et år siden...

så jeg er skuffet over deres engasjemang...

huff, håper det ordner seg for dere, med den turen i januar. det virker som det er en tur dere virkelig fortjener så..!

Skrevet

Vi kommer ikke til å si ja, det er helt sikkert!! Joda, vi har gode venner som sikkert hadde stilt opp, men de har flere små selv og en rimelig hektisk hverdag fra før av. Har ikke samvittighet til å spørre de tror jeg....Barna er ca 2,5 og nesten 10 år, og vi kan ikke ha hvem som helst. De er så lite vant til å ha barnevakt at minsten knapt nok godtar bestemora som barnevakt. Mammadalt vettu.

Skrevet

Takk, håper jeg også.....men akkurat nå ser alt sort ut. Tror ikke jeg og søstern kommer til å være på talefot på lenge nå..... :o(

Skrevet

Blir så sint på dine/deres vegne. Noen mindre modne mennesker må man lete etter, enn søstern din og mannen hennes.

Men du vet vel at venner er den familie man velger for seg selv, så bare gi opp familien din du. I hvert fall for en periode. Det har jeg gjort selv i perioder.

Ønsker jeg var søstra di istede, hadde ikke hatt noen problemer med å stille opp, til tross for at jeg har små barn selv. Det er ting som er en selvfølge at man gjør for familien sin.

Håper bare at det ordner seg for dere. Ønsker dere en god jul

Skrevet

Tusen takk! *rørt* God jul til dere alle sammen, jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å feire jul sammen med de, men for barna sin del så kan jeg ikke avlyse heller.....huff!

Skrevet

Tror du ikke barna hadde kost seg mer med bare dere, enn at du søstra di mannen din og mannen til søstra skal gå å være sure på hverandre?

Håper dere får en koselig jul uansett hva dere bestemmer dere for og at dere får det til så at dere får dratt på den turen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...