Nætte;mortil2 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Kommer hvis jeg har gått en del og vært i aktivitet.. Så når jeg går på do så kommer det blankgule klumpete/trådete utflod.. Og ganske mye til tider... Nå er jeg ikke så skrekkelig mye i aktivitet, for har noe veldig med bekkenløsning, men prøver iallefall!! Er ca 12+1 idag.. Noen flere som har det slik? Eller som kanskje vet hva det er? For jeg har vært plaget med brunlige slik utflod og småblødninger før..
*Super*Mamman* Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Kan det være sopp kanskje? Eller en vaginal infeksjon?
Nætte;mortil2 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Sopp skal vel klø?? Har hatt det en gang for fjørti år siden og da klødde det og var ubehagelig.. Men jeg kjenner ingenting!!! Uff....... er vel bare en ting å gjøre da.. må vel opp i stolen igjen! Og jeg fordrar det ikke!!!!!!!!!
*Super*Mamman* Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 HUff ja, det er ikke noe gøy nei-... Lukter det noe spes av utfloden da? Ikke sikkert at det er noe.. Man får jo økt utflod under svangerskap, men vet ikke hvordan det er med slie klumper da...
Nætte;mortil2 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 Nei lukter ingenting og kjenner ingenting annet enn de der klumpe/trådene.. Hadde utrolig mye utflod i starten da.. Så håpet mitt er jo at det bare er sånn! For jeg skulle gjerne sluppet den stolen! Hadde ikke engang tenkt infeksjon, men nå tror jeg at jeg må iallefall spørre legen...
ChanelK Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Eg spurte legen om korleis eg skulle forholda meg til utfloden, og alt han sa var at om den vart kvitaktig og det begynte å klø så var det sopp. Men om eg var usikker var det berre å smøra inn med Canesten...
catty27 Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Hei ! Jeg har det på samme måten og kan ikke tro at det er sopp.. har hatt sopp det før og det var ikke sån det var... Jeg tror rett og slette at utfloden vår bare er slimete. Man får jo økt produksjon og noen får sikkert mer flytende og noen mer klumpete..
Nætte;mortil2 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2007 Å ja det hadde vært knall i så fall!! Må vel bare høre med legen for å være sikker, men siden jeg har hatt masse utflod i starten, så håper jeg virkelig at det er slik! Fordrar virkelig ikke den stolen så håper i det lengste....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 jeg hadde sopp i kjeden uten å vite om det før innvendig ul. så det må ikke klø nei
catty27 Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 Ja, jeg har også hatt det sån siden i starten.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 Har og hatt litt av det, ikke merket tråder, men hatt noen klumper i utfloden. Begynte også å få litt kløe, så kjørte en runde med canesten. Ser ut til at det er mindre utflod nå, uten at jeg vet om det hadde noen sammenheng. Nevnte både utflod og kløe for legen min forrige uke og hun sa at det var helt normalt, så ikke noe å stresse med, tror jeg.
alixandra Skrevet 10. desember 2007 #12 Skrevet 10. desember 2007 Hei! Fikk lyst til å skrive selv om jeg bare er 11 uker på vei Ringte nemlig en jordmor på sykehuset i dag om det samme! Jeg har som du beskriver et par ganger om dagen, og det er veldig ekkelt når jeg kjenner det kommer noe ut. Hun sa det ikke var noe å bekymre seg over! Det var normalt. Men hun spurte om jeg hadde tatt en bakterietest, og det er jeg ikke helt sikker på om ble gjort på tidlig ul. Så får vel sjekke det, men det var ingen hast sa hun. Altså hun nevnte ikke på sopp, men det fins andre infeksjoner man kan ha i skjeden tror jeg. Likevel, virket ikke noe farlig. Lurer forresten på om man må i stolen for å ta sånn bakterietest.... hmm.. ikke morro det der, helt enig!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå