Lille nuffe Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hvis jeg var flink til å spise ting med mye jern, kunne det kompansere litt for at vesla mi ikke får full dagsdose med jern og folinsyre.. Jeg måtte spise leverpostei og masse grønnsaker hver dag. Men en annen lege sa en gang til meg at det IKKE gikk over i morsmelka slik at det kompanserte for det vesla skal ha... Noen som vet hvem som har rett?
cathrine&emma Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 jeg tror nok han siste legen har rett, det er sikkert noe som vil gå over men tror nok ikke at det er nok til at du ikke kan gi datteren din full dagdose med jern og folin syre, jeg ville ha fortsatte og gitt henne det oxo heller hørt med helse søstra neste gang du er på kontroll, føler de har litt mere peiling når d kommer til amming og hva som går over i morsmelk og hvor mye..!
camor Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 bare fortsatte å gi jern til babyen.de trenger det.snakke med de på helsestasjon det vet bedre. hvar de fastlegen din som sa det???? mitt sa også de sammen. lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå