Gå til innhold

Kevin har fått så dilla på babyleker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det er alle duppedittene han elsker..musikk og lyden...Han elsker å trykke på knapper og aktivitetsleker. Fikk noen babyleker fra søsteren min og nå er han helt vill....I lekebutikken går ahn til den aller mest barnslige avdelingen, setter seg ned og begynner å leke med de lekene for de minste. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det sammme gjør eldstejenta mi også, hun er 4 år.

I går var jeg på loftet og hentet ned igjen noen av babylekene hennes for å gi til lillesøster. Nå sitter hun på gulvet og leker med søstra si med de gamle babylekene sine. Hun var helt i hundre i går hun når jeg fant dem igjen:-))

Skrevet

storebror på 5 elsker å leke med babygym lekene til lillesøster. Men det er helst disse lenkene (kjettingene som han kaller det) han leker med. Bruker de til slings for å løfte saker og ting med graver eller traktor, surrestropp for å feste ting på hengeren og ellers henger ahn atl mulig fast på selve babygymmen. Traktor, graver, henger, andre redskaper til traktorene osv... Så lillesøster ahr et ganske allsidig leketøy da...

Også setter han i gang spilledåsene. 3 forskjellige, som spiller hver sin sang. De skal helst spilles samtidig! (grøss....)

Men har er flink å leke med lillesøster da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...