Magda73 Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Jeg trenger kjerringråd... Mini bæsjer som en gud, og nå er flere av ullbodyene og den gode (dyre) nøstebarnpysjen mer gul enn hvit... Jeg får det ikke av i vask selv om jeg legger i bløt med en gang. Noen mer erfarne husmødre? Storebror bæsjet aldri igjenom så her er jeg helt grønn...
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Du kommer sikkert til å tro jeg er gal men : domestos fresh (den grønne) tar det og ulla er ok etterpå. Hilsen mor til en storbæsjer.
Puncky med nr tre i magen Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Virkelig? Det skulle jeg visst før, for minsten her i huset bæsjet ut en body en gang. Men, men. Flekken sitter der godt den nå, og det får den gjøre. Den er ett år gammel, og bodyen for liten. Men greit å vite, kan jo hende vi får en til en gang.
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Ja, det fungerer på flekker man har prøvd alt annet på. Men 1 år er kanskje litt lenge. Bare ta lit på selve flekken før dere hiver den i vask.
Magda73 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 noen flere tips? Har ikke domesto i huset og mini sover inne i dag...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Bio-tex? Brukte det på vår nesten 100 år gamle dåpskjole for å fjerne stygge flekker. Gikk fint det.
*Joa* Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 hehe, kan ikke dy meg når jeg så overskriften. Det er vanskelig å lage bæsjflekker av ull:))) Har desverre ingen gode råd til deg.
wirre;o) Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 jeg hadde møbelrens hjemme og det virket! tenkte det var forsøket verdt, da bodyen var ødelagt uansett.... den er hvit med grønn skrift og miljøvennlig eller hva det heter, kjøper den i møbelbutikk;o)
Magda73 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2007 He he - klønete formulert:-) Jeg trenger ikke ull for å lage bæsjeflekker ettersom jeg har storbæsjeren selv.
meg & to små vampyrer Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 Men du kan vente noen timer, den virker allikevel altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå