Gå til innhold

wææ.Mini er SPINNVILL jo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe.er19 uker på vei..og bebi holder på konstant..den er helt gærn inni der.så jeg skal ikke klage på at jeg ikke kjenner liv.!er det andre som er like langt på vei som har en aktiv krabat inni der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe!!! Nei men jeg måtte bare si at jeg syns det hørtes utrolig digg ut!!!!!! :-)

Skrevet

her er det rushhour hele tia... hatt det sånn en stund..aldri rolig. er 19 +.

Skrevet

Hei..

Jeg har også en superaktiv krabat i magen.. Han er nok en kommende fotballsparker..hehe.. Tror alle mine indre organer er potensielle fotballer, spesielt når jeg setter meg ned for å hvile litt... og gjerne mange ganger om dagen... En deilig følelse også...

Skrevet

ja..særlig når man skal hvile..jeg lurer noen ganger på at stress nivået mitt har gitt bebisen min ad hd eller no:)hehe.neida..men utrolig deilig og vite at den lever og er aaaaktiv der inne:)så får vi håpe på at den roer seg ned et par hakk når den kommer ut;)

Skrevet

Det er en liten turbo inni magen min også, er 19+1 idag. Termin 6.mai.

Vesla mi var også veldig aktiv i magen, men ho har vært verdens snilleste baby.. Så satser på at denne babyen blir det også.

Deilig å kjenne sparkene og at det er liv!!!! :)

Skrevet

ja samme her er i den 19 uke nå ,ifra å ikke merke noe er her plutselig helt vilt inni magen ,veldig godt å kjenne liv .

Skrevet

åå,jeg har åsså termin 6mai:)

Skrevet

Jeg har termin 12 mai, men tror jeg har en roolig baby. jeg kjenner bare litt liv av og til i løpet av en dag, og aldri mer enn 2 sek om gangen. Men kanskje det blir litt mer etterhvert :)

Skrevet

Min har også sparka og ordna som en gal der inne siden uke 19 ca.

Romsterer og sparker 24 timer i døgnet nesten!

Tror aldri han sover jeg! =P

Vi får satse på at det "de" sier er sant;

aktiv baby i magen = rolig på utsiden! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...