Gå til innhold

=(=(=(=( stoler ikke på billigtester mer=(=(=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff!

Etter en svaaaaak positiv test med billigstripsene på Fredag, våknet jeg på Lørdagsmorgen med masse blod i trusen!=(

Så da er jeg ikke gravid allikevel...

Ble utrolig lei meg! Jeg hadde faktisk innbilt meg at det lå en liten Julie i magen min! Fordi jeg var så sikker på at jeg var gravid, at det denne gangen faktisk gikk mer innpå meg enn før!

Men, føler meg så rar! Gråter av VIRKLELIG ingenting, og er skikkelig lei meg!

Har ikke matlyst og er bare ikke meg selv i det hele tatt!!!

Hadde bare så lyst til å være gravid denne mnd! Før jul og alt ting!

Men, vi prøver bare en gang til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så kjedelig og trist:( Skjønner at du er lei deg. Kanskje du er gravid, men mister eller har en kjemisk graviditet? Ta en test til hvis du ønsker å undersøke dette nærmere. Men uansett ikke noe moro:( De billigtestene har hvertfall fungert som de skal på meg, men har jo lest at CB og andre kan gi falske positive tester også. Les på pernille.info om tester og "falske positive tester". Lykke til, da!

Skrevet

Takk for at du svarte meg...

Begynner nesten å grine for det også!!!

Hehe...må jo nesten bare le av meg selv!

Dette er litt rart! For jeg blødde bare fra Lørdagsmorgen til midt på dagen i går...

Nå er det bare et par "dråper" når jeg tisser...

Hvordan er dette med kjemisk graviditet?

Skrevet

sikker på at det ikke er festeblødning du har da? det er en mye kortere og mindre blødning enn vanlig mens..Lykke til;)

Skrevet

Litt usikker på det med kjemisk graviditet, men tror det er slik at egget blir befruktet, men ikke fester seg og kommer ut som en "vanlig mens". Og dette kan gi utslag på graviditetstester.

Hmmm. Ja, veldig rart med de blødningene dine som stopper...Uff, det er så slitsomt når man ikke vet, og gjerne vil ha kontroll over det som skjer!!!! Er jo ikke akkurat ekspert på området, har bare lest litt her inne, så kan ikke gi deg bedre svar. Kan bare gi deg en trøsteklem:)

Skrevet

jeg også testet svakt positivt igår...negativt i dag morges.....prøver å tenke at det var nok ikke liv laga.....

nå skal jeg ikke teste mer før dagen da mensen skal komme...vi er nok litt flinke til å teste tidlig vi prøvere og da får vi med oss slike ting som dette....

stor klem til deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...