Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hatt omgangsyke siden lørdag. Er fortsatt plaget men mest av kvalme. Har ikke spist på litt over 2 dager. Magen min har est ut også, ble oppblåst i forrige sv.skap men nå er det virkelig plagsomt. Ringte jobben i stad, sa at jeg hadde omgangsyke og ble møtt med irritasjon fordi det omtrent ikke var noen på jobb i dag. Jeg er ikke mye borte, men derimot så er det flere som er borte i snitt 1 gang i uka. Så nå sitter jeg her med dårlig samvittighet også. ÆSJ, tror jeg skal legge meg under dyna igjen. Må bli kvitt den dårlige samvittigheten.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Kjære deg du må iallefall ikke ha dårlig samvittighet, det er det de på jobben din som skal ha som ble sure! Tullete arbeidsgivere!!!! Du kan slettes ikke for at du er syk og du skal bare konsentrere deg om å bli frisk og slappe av. Kryp under dyna di du, men med god samvittighet. Du trenger å hente krefter både til deg selv og babyen i magen. Kjempemasse god bedring!!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Kjære deg ikke ha dårlig samvittighet du, alle har lov til å være sjuk. God bedring til deg. PÅ min jobb er de snille jeg har mange vondter i dette svangerskapet her, ringte jobben forje uke og de sa at det viktigeste at jeg hadde det bra og at de kunne klare seg uten meg. Jeg fikk sykmelding da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå