Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 -bare så jeg vet hvordan jeg ligger ann her....
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Ikke jeg. Jeg har satt fram esken med julepynt på gulvet, så jeg er klar når tiden kommer:)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 den er jo grei tenkte egentlig jeg skulle bake litt først, men har liksom ikke ånden over meg enda.....
Inga Bling Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Tidligst neste otrsdag, har ikke engang fått opp julegardiner.. Men jobber mentalt med saken.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Det skal du gi deg fa......... i:-)
Loglady Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Fikk stablet opp en adventsstake for en uke siden. Har glemt å tenne lysene.
KariMari Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Har pynta med lilla til advent, men tenker ikke det blir tid til mer før lillejulaften.... Har heller ikke planer om å bake småkaker. Det er no' dritt:-/ Bakte pepperkaker med jentene, men det får holde!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 Har hengt opp advendtsstjerne, og utelys og krans på døra. Ellers holder med litt engler og røkelse. Bare for å komme i litt julestemning. Nisser og resten av pynten får vente til lille juleaften. Tar ikke helt av uansett.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 JEG har pyntet til jul, både ute og inne, det gjorde jeg i november =) I dag pynter jeg juletreet... Bare et på 1,50, siden det må stå oppå spisebordet i år (så mini ikke skal spise det... det hørtes litt ironisk ut, men han spiser alt som er på gulvet)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 11. desember 2007 #12 Skrevet 11. desember 2007 Har du et juletre på "bare" 1,50 oppe på spisebordet???
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #13 Skrevet 12. desember 2007 ja, vi har pusset opp et gaaammelt hus, så her er det høyt opp til takene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå