to-em Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Dattera mi er 3.5 år. Hun får sanasol hver dag og vi prøver å spise litt grønnsaker til hver middag, men går for det meste i gulerøtter, litt brokkoli, tomater og mais. Hun virker ofte trøtt på ettermiddagen og kvelden. For trøtt? Noen ganger vil hun legge seg før barne tv er ferdig. Sover som regel i 12 timer om natta. Er det noen vitaminer e.l. hun mangler? Eller er dette helt vanlig?
Gjest Filifjonka Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Sanasol er et multivitamintilskudd og gir dere anbefalt dose skal det være nok. Det kan naturligvis hende at hun har litt lavt jernlager, men det er sjelden hos så små. Er du bekymret kan du jo gå til legen for en sjekk. Det er slett ikke uvanlig at de trenger mye søvn og er slitne på ettermiddagen. Min fireåring er aldeles utslitt etter barnehagedagen. De er mye i aktivitet og små barn har ofte stort søvnbehov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå