Gå til innhold

Er dette normale svangerskapsplager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ligger på magen får jeg så vondt i magen at jeg knapt klarer å snu meg, det går over når jeg endelig har snudd meg da. Når jeg ligger på ryggen får jeg vondt i ryggen og ligger jeg på siden får jeg vondt i den hoften på den siden jeg ligger. Blir så som så med søvn på meg nå, og jeg er bare 22 uker på vei. Er det normalt med sånne plager? Om dagen går det bra da kjenner jeg ikke så mye annet enn litt i korsryggen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ut som mitt andre svangerskap, ja. Jeg endte opp med å legge en sammenrulla dyne mellom beina mens jeg lå på siden. Da fikk hoftene hvile :-)

Skrevet

Ganske så normale plager, men du har ikke dårlig madrass du ligger på? Måtte bytte ut madrassene sist jeg var gravid, de holdt ikke mål.

Og ligge på mage under svangerskap er det vel de færreste som klarer? Man legger jo et enormt press på livmoren i alle fall når man er 20 uker på vei, da har du jo bare halve tiden igjen!! Prøv også og ha 2 puter i nakken det vil kanskje hjelpe på?

Skrevet

Ja, høres helt normalt ut. Sov ikke på 5 mnd jeg. Ammepute mellom beina hjelper litt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Velkommen! :o) Er dette nr 2?

JEg hadde nesten ingen plager med nr 1, men de siste 3-4 mnd med nr 2, sov jeg nesten ikke. Gjorde vondt uansett hvordan jeg lå... Og når jeg lå på den ene siden, så våknet jeg når jeg skulle snu meg over på andre siden, og akkurat i det jeg lå på rygg, så sa det "knekk" i ryggen, før jeg kom meg over på motsatt side...

Så ja, tror det er normalt:o)

Skrevet

Det er mitt andre svangerskap. mitt forje var et drømmesvangerskap, dette her er det mange vondter både her og der. Men det at jeg av og til kan få diare har jeg hatt i begge 2 da så det bekymrer meg ikke. Jeg kjenne rikke liv hver dag heller men det gjorde jeg ikke sist heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...