Gå til innhold

hehe... datteren min ønsker seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

rosa fotballdrakt til jul... hehe... Akkurat det blir vel noe vanskelig å få tak i, men hvor kan jeg få kjøpt juventus sin fotballdrakt? Noen som vet? Vi har absolutt ikke peiling på fotball noen av oss, men har sett da at juventus sin er jo burgunder, det får være nærme nok. Men hvor får vi kjøpt en slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. jeg fatter ikke hvorfor alt skal være rosa..

Min snuppe øsnker seg en roooooooooooooooooooooosa mamma hund, en roooooooooooooooooooooooosa pappahund og en roooooooooooooooooooooosa babyhund.... I tillegg ønsker hun seg selvsagt ern roooooooooooooooooooooosa kikkert. Og roooooooooooooooooooooooosa hester med glitter og hjerter på...

Hva med litt variasjon i fargene? hehe..

Skrevet

Også vil hun selvsagt at vi skal kjøpe en rooooooooooooosa sabeltann caps til pappa... hehe..

Skrevet

Hihihi det vet jeg ikke....men du??

Brann har rosa fotballdrakter også:-p

De er faktisk veldig tøffe, de er knall lyserosa på en måte;-)

Skrevet

Her er det rosa rom, rosa klær, rosa hårstrikker..... rosa, rosa, rosa.. hehe. Men jeg var skikkelig rosa selv, så jeg forstår henne så godt. Her har det tatt helt av med disneyprinsessene og her da. Hun har samlet opp de fire prinsessekjolene, dvs den fjerde får hun i julegave. Men de er velbrukte, hun har de på seg hver eneste dag. Er vel de mest velbrukte leke her i gården tror jeg.

Skrevet

Har de????? Ja, men da må jeg jo sjekke på nettsidene dems. Takker

Skrevet

Her er det foreløpig bare Askepott og Ariel som er stas da. I går gikk hun rundt og bar på en sko på en pute. Så måtte jeg være prinsen og sette glassoen på foten hennes, så skulle vi danse etterpå :o)

Skrevet

æsj, utsolgt. Ja, ja. Men da får vi jo kanskje tak i der etter jul da...

Skrevet

Ja, jeg så at det stod utsolgt i nettbutikken. Men vet du hvordan branndrakten ser ut? (finner helt sikkert et bilde på nettsidene.) Den rosa er helt lik, men bare rosa.

Vent litt, jeg kan ringe Brannbutikken i byn for deg.

Skrevet

hehe

morsomme :)

dattern min vil ha lilla kjøkken (vi pusser opp)

.....og jammen kan det hende at vi lager lilla mellom benken og overskapene :) kan jo lett endres om man blir lei

gjett om hun blir stolt da da?

Skrevet

Vet at manchester U (skrives det i de hele tatt sånn?) har rosa drakter hvertfall :) snuppa fikk en rosa fotball derfra når min kjære svigerinne og svoger var der.

Skrevet

Sorry, de var utsolgt, dobbel xl var det eneste de hadde igjen:-o

Og de kommer ikke inn igjen:-(

Skrevet

Takk for hjelpen Monajenten. Du er jammen snill. Men vet dere hva??? Den som leter finner, jeg har akkurat fått bestilt Palermo sin fotballdrakt, og den er rosa!!!! Gjett om det blir ei fornøyd lita Theresejente her på julaften!

Skrevet

Det kan jo bli stilig da, bare å male om noen år hvis du blir lei. Da blir det nok ei lita frøken som blir fornøyd hos dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...