Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Nei, er nok litt lat... Men jeg har laget meg en fin tanke; under en orgasme trekker bekkenbunnsmuskulaturen seg sammen automatisk, så jeg koser meg ekstra mye med sex jeg en meget hyggelig og enklere måte å trene på
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Hehe, prøver det jeg og, men mannen min har kommet i den fasen:"Kan babyen høre oss? Kanskje h*n kjenner meg inni der?" Så jeg er overlatt til meg selv, hihi ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 I og med at det er så lett å glemme å knipe så prøver jeg å huske å knipe mens jeg pusser tennene. Da er jeg sikker på at det iallefall blir 2 ganger i døgnet. Prøver å gjøre det når jeg kommer på det innimellom også. Dette er mitt 3 barn og vet hvor viktig det er! I mitt første svangerskap var jeg ikke så flink og fikk igjen for det etter fødselen. Klarte ikke alltid å holde meg og tisset på meg ofte i starten(de første 4-6 mnd). Klok av skade ble jeg flinkere i 2 svangerskap og hadde ingen problemer med dette etter fødselen da. Startet med knipeøvelsene et par dager etter fødselen også for å få "ting på plass" fort. Dessuten mener mannen min at jeg er trangere enn før begge fødslene nå - så KNIP jenter! ;-) Hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå