auro Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hei. Vi står på flyttefot og skal selge hus. Kan du se hvor mye vi får for huset? Over eller under takst? Hva/når kjøper vi noe nytt? Hva kjøper vi? Kommer vi til trives? Flere barn? Når og kjønn? Jeg 200974, han 300868. Tusen takk----
Leyla Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 det var mange spørsmål på en gang...blir mange uklare bilder da altså For å ta det med hussalget: på meg virker det som om dere blir fornøyd, om det blir mye over takst eller ikke, det vet jeg ikke, men tror dere blir fornøyd. Jeg ser et barn til på dere, men det kan gå litt tid enda. Kanskje ikke før i 2009.Lykke til
Leyla Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 og en ting til; når dere skal kjøpe, pass på at dere ikke invisterer mer enn dere har råd til.
auro Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 Ja, skulle kanskje ha advart om at det var litt mye. He, he... Men er litt stressa for den flyttinga. Mye som er usikkert ennå. Får litt vondt i magen, er av den typen som liker å ha alt i orden. Du ser ikke noe om et evt, nytt hus. Hvilket strøk osv. Tusen takk.....
auro Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2007 Oi, der tok du oss på kornet. Jeg vil gjerne gi litt mer for å kjøpe i et "bedre" strøk, men gubben er åpen for andre, billigere plasser. Jeg må vel gå litt i meg selv. Ser det ut som vi får dårlig økonomi eller?
Leyla Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Ser ikke noe konkret hus, men ser en lykkelig familie. Det er vel det viktigste? det går bra med økonomien dersom dere ikke tar for raske avgjørelser. Klem
auro Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2007 Ja lykkelig familie er absolutt viktigst. Takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå