michelle **venter gullgutt** Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Nå har jeg endelig vært på ultralyd. Det var en liten frisk gutt Noen som vil se bilder? Blir veldig glad for tilbakemeldinger...
Ane med lillegutt Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Så fint at alt sto bra til med den lille gutten Det er en deilig opplevelse å få se den lille knerten, og at den bare er der inne og vokser og trives Ble termindatoen din forandret på? Er dette din første? Her venter vi på vårt første barn, en liten gutt, som kommer rundt den 11.april Fikk ikke til å se bilder på profilen din da Kan hende det er jeg som er litt klønete...
michelle **venter gullgutt** Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 Ble satt en uke tilbake:( så 19+6 i dag. kanskje det er jeg som har rota litt, er ikke så flink på data`n, men skal se om jeg la dem ut riktig... ja det er min første:) gleder med sånn
michelle **venter gullgutt** Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 Ser ut som bildene ligger der, hvis ikke er de på siste bilder under m, våre album.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå