Gå til innhold

ul i dag.

☆ gullverdt <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på ul i dag.gru gleder meg litt..jeg har verket så mye i magen i det siste..må si jeg er nok nervøs ja,håper på det beste.

hva ser man egentlig nå ?er 12+5..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :) Så bra at du skal inn å se hvordan det står til i magen når du er bekymret. Jeg var inne på ul når jeg var 12+4, og kunne se en flott liten krabat som lå der og vinket så fint til sin mamma og pappa :)

Så, du kan forvente å se en liten baby, husker ikke helt hvor stor han var på det tidspunktet, kanskje 6-7 cm lang?

Lykke til, og prøv å slappe av, om det er noe galt er det ikke noe du kan gjøre nå før som gjør det badre.... :)

Skrevet

12+5 vil du vel se en del:) Babyen er vel 7-8 cm, med armer og ben og det hele, hjerte som slår, og de fleste organene er allerede dannet! Babyen beveger seg hvis den er våken, så du kan kanskje få se noen sprell?

Jeg har ikke vært på ultralyd akkurat da selv, men kan tenke meg at det er en fin opplevelse:)

Jeg verket også mye i magen på begynnelsen av andre trimester, mye mensaktige smerter, spesielt etter en lang dag. I tillegg hadde jeg til tider vonde luftsmerter i magen. Jenta mi er frisk og vokser normalt likevel, så det var visst ikke farlig i mitt tilfelle.

Lykke til i dag!

Skrevet

ååhh,vinket den hehe:)(ane,med liten gutt i magen)

ja jeg er gla jeg kan komme inn å få se..

men nei det er ikke de strekk smertene,de kjenner jeg og heletiden:) smerten ligger mye høyere oppe..i min mage..

ja er jo ikke noe jeg kan gjøre uansett men jeg årh.

skal inn 10.45.skal skrive en meld når jeg er tilbake om hvordan d gikk..

Skrevet

hadde du vonde luftsmerter....

håper d er det,det er så ekstremt noen ganger ja..(erisa og den lille prinsessa)

Skrevet

da har jeg vært der..

alt var kjempefint heldigvis:)

babyen hoppet rundt å veivet med armer å bein,gud å gøy:) det trillet noen tårer der ja:)

det var godt å få rede på.

Skrevet

Så gøy!!

UL er kjempe stas. :)

Skrevet

ja det ska jeg si.

babyen beveget seg så mye og va skikkelig vilter,legen lo og;)

knall gøy;)

Skrevet

Også er det så godt å få bekreftet at alt er i orden. :) og ikke minst at det bor noen inni der.. Gikk liksom ikke opp for meg før etter UL. :)

Skrevet

nei vet du det er sååå sant!det merket jeg i dag..

det gikk virkelig opp at nå skal vi bli mamma å pappa...mye føleser kan en si;)nesten litt uvirkelig.men hihih så gøy det er:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...