Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hvor finner man helsestasjon her, og får man i det hele tatt tak i jordmor i trondheim, leste i adressa at det skulle være vanskelig. Noen som eventuelt har en jordmor å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Vet ikke hvor langt du har kommet i svangerskapet, men om du skal ha jordmor i Trondheim så må du ringe fort! Om du bor på byåsen så sogner du vel til Midtbyen helsestasjon - du ringer direkte dit for å få jordmor (har ingen kjennskap til de forskjellige jordmødrene der, og strengt tatt så må du vel bare ta den jordmora du får uansett) For info omkring jordmortjenesten i Trondheim: www.trondheim.kommune.no Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 jeg er i uke 31, og skal flytte til trheim. Så jeg er forberedt på at de ikke får skvisa meg inn, men da er det bare å gå til lege da. Men vil helst til jordmor hvis det er mulig. Takk for det, da skal jeg ringe å høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå