Gå til innhold

da har jeg begynt å vaske babyting...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 35+1, og begynte med vaskinga i går... trodde egentlig ikke det var så mye, så tar visst litt tid dette;) 2 tørkestativ fulle allerede, og er ikke halvveis ferdig engang... er så rart å vaske de små tingene altså, å tenke på at det kommer en liten baby til oss etter jul!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er rart at det henger små plag til tørk på stativet. Jeg er 39+2 i dag og har vasket etterhvert som jeg har kjøpt ting jeg.

Skrevet

Åå skal begynne vaske den uka her jeg også!! Gleder meg til mange dager med blå comfort lukt i huset:) mmmm :)

Skrevet

Trodde ikke man burde bruke tøymykner med parfyme på klærne til små babyer...

Skrevet

Jeg har akkurat et stativ tørt nå som jeg skal til å legge sammen og bestemme meg for hva jeg skal legge i bag'en og hva jeg skal legge i skapet. Termin 19. januar. Hadde egentlig bestemt meg for å vente til over jul, men så tenkte jeg at jeg kunne jo bare gjøre det, så var det gjort. Det er litt rart, ja! Har en jente fra før som bruker str 86 nå. Bodyene hennes ble jo enormt store i forhold til de små i str 50.

Skrevet

Gleder meg til å sette i gang selv! tenkte å vente til over jul, men det begynner å krible, he he. Men klarer ikke å forstå at om noen få uker skal det bo en liten baby her sammen med oss som skal bruke tøyet! Det bittelille skjønne tøyet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...