Gå til innhold

noen som har hatt barn med kollik...

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller andre mageproblemer? har en sønn på 3 uker som sliter fælt med magen! han gråter hele kvelden og store deler av natten og man ser han har magevondt! han har veldig mye luft i magen og sliter fælt når han skal få " tømt" seg. har vært hos homopat og fått noe som heter Lycopodium, men det ser ikke ut til og ha stor virkning... noen som kan gi meg noen råd eller dele erfaring! noen som har prøvd noen annen form for "behanding"? er desperat etter litt søvn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste trøsten jeg har er at det går over etter 3-4 mnd....

Vi prøvde det aller meste uten effekt..

Skrevet

Milla slet veldig med magen - hadde store luftsmerter og hylte fra stv om kvelden til hun sovnet av utmattelse i 2-tiden....gikk tre ganger til kiropraktor med henne - de ble det myyyye bedre:o)

Skrevet

...fra syv, ikke stv...he he:o)

Skrevet

Mine tvillinger ble bra med hjelp av kiropraktor ihvertfall. Vet mao hvordan du har det. Lykke til:)

Skrevet

Fenikkel-te. I andre land gir det fra 2-ukers alder.

Skrevet

Vi var hos kiropraktor, men det hjalp bare for en kort stund etter hver behandling. Satte meg selv på en streng diet og det hjalp litt når jeg kuttet ut alle melkeprodukter, men virkningen kom ikke før etter 2 uker. Holdt meg unna alt med melk til hun var 4 mnd, men hun ble mye bedre ved 2,5 mnd alder. Resten av uroligheten hennes kom nok fra en låsning i hofte og nakke som vi fikk hjelp av manuellterapaut å gjøre noe med.

Mitt beste tips er derfor å holde deg unna typisk "vondt i magen" mat. Dersom du tror det kan være noe låsninger i kroppen som kan være problemet så ta kontakt med helsestasjonen og få henvisning til fysio evt. kiropraktor. Få avlasning når du kan så du får sovet litt og hentet deg inn. Det er beintøft når det står på, men du verden så lite du husker av det et år senere! Lykke til!

Skrevet

sukkervann hjelper her...Mathea har gråtet i 6uker - så det bruker vi....

Skrevet

Hei

Vet akkurat åssen du har det,for vi har en sønn på 2 mnd som har hatt kolikk....

Vi har vært hos kiropraktor som hjalp noe..og nå går vi til soneterapeut som har hjulpet kjempemye...

Siden jeg ikke ammer lengre så byttet vi mat ifra nan til hipp som også har hjulpet bra også har vi fått noen tabletter som heter probion active av soneterapeuten.og det er tabletter som inneholder levende melkesyrekulturer,som også har funket kjempebra,vi har nå fått en helt annen gutt...

Har gutten deres sopp i munnen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...