Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Hurra!!! De ringte fra bhg på jobben og bekreftet plass fra den 11. februar, da har vi en uke tilvenning før jeg skal begynne på jobben og alt mulig. I tillegg snakket jeg med den gamle sjefen min (vet ikke hvem den nye er enda) og han skal søke om 80% stilling for meg, samt sørge for at jeg har pult og pc når jeg kommer. Alt det var jo helt ko-ko da jeg dro, så det er godt å få litt ordnings på det. Jeg ble så glad at jeg begynte å grine bittelitt hehe :-) Kanskje det ikke blir så ille å jobbe igjen likevel, jeg hadde en stor knute i magen angående alt så nå begynner det å lette litt. Måtte bare få det ut :-) Og Mia er 10 mnd i dag! Hurra hurra jeg er så glad!!! :-)
Rødtopp75 og to små Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Gratulerer! Så deilig å ha alt på plass da. Da kan du bare slappe av og nye jula
Två små trollungar Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Gratulerer massevis! Det er deilig å slippe tenke på barnehageplass i jula! Og gratulerer med 10 månedersdagen til snuppa!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Så flott. Da er jo alt i orden da og du kan bare kose deg og nyte den siste tida. Det går jo så alt for fort nå. Her må jeg vente både på job og på barnehageplass. Får se hva som ordner seg utover i januar.
Solstråle72 Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Gratulerer!!! med både barnehageplass og Mia som er 10 mnd. Er veldig greit å vite at alt har ordnet seg. :-)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Gratulerer med begge begivenhetene! Jeg tenker du er noen byrder lettere nå ja! Ha en fantastisk dag videre!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Gratulerer så mye!!! Må være utrolig deilig å ha det på plass :-) Gjør det nok helt klart lettere å begynne å jobbe igjen, ikke alle som er så heldige at de kan ha barna så nære jobben Og gratulerer så mye med 10mnd dagen til Mia!! klem fra oss
Millapril Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Hurra!! Så deilig å ha det på plass! Bra det ordner seg for snille mammaer! Og grattis med 10 mnd! Tenk så fort tiden går. Kos dere videre i dag!
måken og vesla Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Gratulerer! Det må være kjempedeilig!! :-)
Bellen^2 Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 Åh så letta du må være! Godt at alt ordner seg da, spes. når det var litt turbulent før du dro. På jobben står alt på hodet pga flytting så jeg må inn flere dager denne uken. Begynner å merke at folk maser mye på når jeg kommer tilbake og alt som må ordnes, så akkurat nå høres en 80% ut som himmelen:) Og så sender Sebastian selvfølgelig et slengkyss til Mia på 10 mnd dagen hennes;)
heiamagen Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 Gratulerer, det er jammen ikke selvsagt! Vi er også blant de heldige, har fått plass i en helt nybygd barnehage 300 m hjemmefra, start to uker før permisjonen går ut. Svever på en sky...trodde ikke vi skulle få ferie neste år og at jeg måtte ta perm uten lønn til i beste fall august. Lykke til dere andre! 10 mnd er en viktig alder som er verdt feiring, salut
Tussi og Maja Skrevet 11. desember 2007 #12 Skrevet 11. desember 2007 Gratulerer så mye med gårsdagen, Mia! (Og i dag er det jo da Majas tur til å bli 10 mnd. Hurra!) Og gratulerer massevis med barnehageplass!! Så deilig å ha alt det i orden! Greitt at det har ordna seg før jul, så kan dere slappe av og bare nyte den siste tiden i permisjonen. Gratulerer med barnehage til lille Nore også! En aldri så liten bekymring mindre;-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. desember 2007 Takk takk takk :-) Som om ikke det var nok; vi kom hjem fra babysangen og i postkassa lå et brev fra sjefen. Jeg har fått innvilget 80% arb.tid i ett år! Hurra!! Det blir jo litt mindre inntekt, men det har jo gått over all forventning med 80% i år så da går det nok greit. Tid er også verdifulle greier :-) Krysser fingre for dere andre, det er utrolig godt å endelig få en glad-beskjed.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. desember 2007 #14 Skrevet 13. desember 2007 så deilig med 80% da!!! skal si du kommer til å ha det som plommen i egget fremover :-) men det synes jeg du fortjener også da! Gratulerer så mye :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå