Gå til innhold

Hey, gutten sov rundt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt noen tullete netter nå, der vi har slitt med å få han til å sove, han våkner opp igjen og skriker mye. Tror ikke han har vondt noen plass, for han er blid som en sol når vi beveger oss ut av rommet, men han hyler når vi går inn igjen. Lørdag hadde vi besøk, så da orket jeg ikke å la han skrike så mye, så da ble det til at han fikk komme opp. Tror det er første gangen jeg har gitt meg på tap når det gjelder legging av mine små - man blir litt mindre standhaftig med nr 3! Anyway, hadde bestemt meg for at søndag kveld var det tid for en litt hardere linje. Men det trengte jeg ikke å tenke på en gang. Han la seg kjapt kl 1930 og sov til 0630 i dag! Det har han ikke gjort før, så det var bare helt nydelig!!!

Når jeg så begynte å klage på småens tidlige morgen til mannen min, fikk jeg beskjed om å skjerpe meg..... ;-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅ, det hørtes deilig ut! Mini her sover gode netter med legging kl 19.30, pupp 01 og 05 og opp 07... Her er nemlig morgen etter 07, og natta før 07, så skjønner deg godt! Så hver gang mini våkner etter 07, er jeg kjempeblid, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...