Gjest Sekretøsa Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har nå insett at den dressen hun har, ikke holder mål nå, siden de er ute hele dagen i bhg (det var de IKKE i den forrige) Så, finnes det en knallgod dress på markedet, til en vilter 3åring, som IKKE koster skjorta?? Jeg må kjøpe en nå, og har desverre ikke råd til det nå før jul...
minst Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Vi bruker dressen fra H&M, den har det aldri vært noe problem med. Har brukt dress derfra til flere av barna.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Du finner jo brukte Reima dresser på Finn til 500kr Ellers så er det jo Reflex....men de er litt korte i ryggen
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Sånn to-delt helly hansen da? Er det bra? Eller HH gennerelt?
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 de koster vel 699,- ? Tror jeg heller ville lagt til 300kr da og kjøpt en reima dress
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Jeg så på en reima her om dagen, men den kosta da 1499??? syns det var svimlende mye :S Hadde det ikke vært desember... hehe )
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 De dressene som går til str 98, altså 3 år koster 999,- så begynner det på 1199,- og 1499,- for reimatec+ er for de litt større =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Ah, eg skjøna... Må jo ha hvertfall 104, kanskje 110, avhengig av hvordan de er i str...
La Perla Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Han må nok ha 104, det har butikken anbefalt min gutt på 3. bare så synd at det er klin umulig å oppdrive vanlige reimatec-dressen i akkurat den størrelsen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 min JENTE (hehe) på 3, er ikke så stor av seg, men merker nå at noen av klærne er for små.. skjønner ikke hvor hun tok fart fra...brukte jo str 86 frem til ho var 2,3 år jo!! Så plutselig,....bang! Der var ho, "høy" og slank
~sjiraff~ Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 Reima er store i størrelsen. Vi brukte strl 92 frem til å vår, og da var snuppa mi 96-97 cm. Så hvis hun ikke er så stor av seg kan det være at 98 går fint denne vinteren. Ellers vil jeg anbefale Ticket dress, de er også veldig bra. Men dog litt dyrer enn den billigste Reima, 1199 kr. Men Cubusdressene er også ganske ok tror jeg. Vi brukte en som reservedress i fjor og har egentlgi ikke noe å utsette på den. De koster 399. Men som sagt det var en reservedress så hvordan de funker som daglig dress vet jeg ikke.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. desember 2007 #12 Skrevet 10. desember 2007 Nei, får vel heller ta litt av kontoen hennes, så får ho en skikkelig dress. Har lyst på en GOD dress til ho! Men dere som har reima, hva har dere under? Ull og fleece?
~sjiraff~ Skrevet 10. desember 2007 #13 Skrevet 10. desember 2007 Vi brukte to sett med ull under på de kaldeste dagene. Altså ullbody og longs og en ulldress (Vi har hel og todelte ulldresser fra Reflex og liker de godt. koster 299,-)
Salat Skrevet 10. desember 2007 #14 Skrevet 10. desember 2007 Vi har reimatec til vår 3,5 åring og er kjempefornøyd! Varm og god, trenger ikke ekstra klær under før det kryper nedover 5-10 kalde. Vi har str 104, og ville ikke hatt mindre, heller større faktisk. Hun er 1 meter akkurat. Håper den varer hele vinteren.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #15 Skrevet 10. desember 2007 Reima er stoooooore i str, vår store snuppe på 20 mnd har str 86 og hun svømmer nesten i den. Var nesten så damen i butikken rådet oss til å kjøpe 80, men det syntes jeg ble litt for dumt. Jeg har boblejakke fra hh og den er veldig god å varm, men mener den todelte dressen til barn er ganske dyr en også? og jeg har ingen erfaring med hvordan hh er til barn desverre.
Salat Skrevet 10. desember 2007 #16 Skrevet 10. desember 2007 Dere som synes de er så store i størrelsen, har dere sjekket at ungene klarer å bøye seg eller? Halvparten av småungene i bhg til snuppa kan ikke bøye seg fordi dressen blir for kort i ryggen.
La Perla Skrevet 10. desember 2007 #17 Skrevet 10. desember 2007 Hun i butikken sa at de ikke er store i størrelsen fra str. 104 og oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå