Gå til innhold

sexlyst


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er sexlysten?

 

Lille nymfomanen som jeg er, er blitt helt tørr. Har seriøst ikke lyst. ikke hatt på 2 uker nå. merkelig. Min mann har ikke villet heller, så det er ok. Men vi som var så virile, nå er vi som et inntørka ektepar. fysjom.

 

Noen råd?

 

Er redd for å få mer vondt da, har masse plager, med trøtthet og kvalme, ømme pupper, fryser, murringer i magen og kjempehormonell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel egentlig ikke så rart du ikke har all verdens sexlyst når du er trøtt, kvalm, har murringer, fryser osv. Når man ikke er helt i form så forsvinner vel noe av sexlysten også.

 

Forhåpentligvis så forsvinner plagene litt etterhvert og sexlysten din kommer tilbake.

 

Men for noen så har man minimal sexlyst når man er gravid mens andre får større sexlyst. Har egentlig ingen råd å komme med da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er i hvert fall å ikke ha sex når du ikke har lyst eller om du får vondt. Det blir en ond sirkel hvor sexlysten garantert blir enda mer borte. Gi det litt tid. Evt. bare kos litt med hverandre uten å gjennomføre samleie.

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, sexlysten har dalt litt nå. Kanskje ikke så rart når man har hatt omgangsyke hele helga. Er ikke mer enn 1 uke siden jeg fant ut at jeg er gravid, men har da hatt sex et par ganger etter det.

 

I forrige sv.skap var jeg konstant trøtt og med en sambo som jobbet fra 07 til 21-22 hver kveld, så kunne det gå en stund før det ble noe på oss. La meg jo kl. 20-21 hver kveld nesten....hehe ( og det etter en nap på sofa`n i 15-16 tiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...